آینده روشن

آینده روشن
برای تازه شدن هیچ وقت دیر نیست 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان





    دیگه کافیه

دیگه هر چقدر خود ارضایی کردی کافیه . تا کجا می خواهی پیش بری ؟ میخوای اونقدر این کار رو انجام بدی تا چشمانت کم کم ضعیف و ضعیف تر بشن بعدشم کور بشی یا اینکه انقدر پیش بری که از لرزش دستانت نتونی یک لیوان آب رو هم ثابت تو دستانت نگه داری .

پاشو تو آینه به خودت نگاه کن  آیا چهره ات به همون شادابیه که قبل از شروع استمناء داشتی؟ یا اینکه با خودت فکر میکنی گودی زیر چشمانت خیلی زیباتر از قبلت کرده است.

اگر تازه تو خط استمناء افتادی شاید به خودت بگی که (نه هیچ کدوم از این عوارضی که گفتی تا حالا برام اتفاق نیفتادن و همش الکیه) تازه  این چیزایی که من گفتم گوشه ای از هزاران بلایی است که خود ارضایی با خودش براتون میاره.

من وقتی سوم راهنمایی بودم استمناء رو شروع کردم وتا پیش دانشگاهی این کار ادامه داشت.

اولش با هفته ای 1 مرتبه شروع شد تا اینکه وقتی اومدم اول دبیرستان دیدم دارم یک روز درمیان این کار رو انجام میدم . تازه خیلی هم حال میکردم که درسم خوبه همه نمراتم  بالای هجده نوزده است و خیلی هم روابط اجتماعی قوی دارم تا اینکه عوارض استمناء کم کم خودش رو نشون داد.

اون موقع وقتی خودم رو با بعضی از دوستانم  مقایسه میکردم. میدیدم که خیلی کند ذهن تر از اونهایی شدم که یک زمانی از لحاظ فکری و درسی و جسمی به گرد پای منم نمیرسیدند.اون موقع بود که هر چقدر خواستم ترک کنم نتونستم. جوری شه بود که روزی 3 دفعه استمناء میکردم.

هزاران بار توبه کردم  به امامان متوصل شدم اما فایده ای نداشت . برای یک مدت کوتاه خوب بودم  ولی دوباره شروع میکردم تا اینکه به پیشنهاد یکی از دستانم که گفت بیا با هم ترک کنیم عمل کردم.

این کار باعث میشد روحیه بگیرم . الان هم نزیک 3 ماه پاک پاکم . و لذت این پاکی رو دارم با تمام وجودم حس میکنم .

                                                 وقت بیداریست

الان موقشه تو هم تصمیمت رو بگیر. اگر میخوای ادامه بدی  میتونی تا هر جا که بخوای پیش بری و هر چقدر که دلت میخواد این کار کثیف رو انجام بدی هر اتفاقی هم که برات افتاد پای خودت .

و اگر میخوای طعم خوش رهایی  رو بچشی و به جمع ما همسفرها بپیوندی قدمت روی چشم . مایه اش یه توبه ی خوشگل پیش خداست و یک اراده ی قوی که با دیدن همسفرهای دیگه که دارن پرواز میکنند و به اوج بر میگردن قوی تر هم میشه.

تو توی این سفر پر پیچ و خم با ما باش. مشکلاتت رو با ما درمیان بگذار. من و همسفرهای دیگر تا پای جان یاریت میکنیم .

مطمعین باش هر کس که بخواد همون چیزی میشه که میخواهد



[ دو شنبه 14 آذر 1389برچسب:, ] [ ] [ انسان زمینی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

دلم تنگه کوچه های باريک خدا است، دلم تنگ صدای پروردگار است خدای خوبم من در کلبه فقیرانه خود چیزی دارم که تو در عرش کبریایی ات نداری ! من خدایی چون تو دارم و تو چون خودت نداری! تو رو از تو گدایی می کنم . خدا رو دوست دارم و میخوام فقط اون عشقم باشه سالها بدنبال گمشده ام میگشتم و حال میدانم او کیست امیدوارم هیچوقت بحال خود رهایم نکند...که بدون او هیچم هیچ.... و من دلم تنگ رحمت است، دلم تنگ لحظه ای فقط لحظه ی توبه و نيايش با خلوص پاک است. خدایا من اگر بد کنم تو را بندگان خوب فراوان است اما اگر تو مدارا نکنی و نبخشی مرا خدای دیگر کجاست؟
امکانات وب

دوستای امروز: 18
دوستای دیروز: 35
دوستای هفتمون : 160
دوستای یک ماهمون: 428
کل دوستایی که تا حالا اومدن: 70620
نوشته های یک انسان زمینی: 207
یادگاری دوستان: 190
دوستای زنده: 1

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت