آینده روشن

آینده روشن
برای تازه شدن هیچ وقت دیر نیست 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان





مهمترین عامل تکرار مجدد خود ارضایی تصاویر و فیلم ها ی مستهجن بوده که این روزها به راحتی در دسترس هستند.

 

در واقع هر عملی که ما انجام میدیم تحت تاثیر فکر های ما هست که به مرحله اجرا میرسه اگر درباره چیزهای پست زیاد فکر کنیم نتیجه خوبی نخواهیم گرفت و اگر فکرمون را با هدف های والا واندیشه های  خوب و مفید پر کنیم نه تنها نتیجه خوبی خواهیم گرفت بلکه راهی برای نفوذ افکار بیخود و پوچ نخواهیم گذاشت. به نظر شما نگاه کردن به این تصاویر و فیلم ها  چه نتیجه ای داره؟ تا حالا تصمیم گرفتید از این رسانه ها دوری کنید؟ 

خب هر کس یه راهی داره . بهترین کسی که می تونه به شما کمک کنه خود شما هستید. تصمیم نهایی با شما هست. من برای خودم همیشه سعی کردم این طوری فکر کنم که نگاه کردن (و یا حتی فکر کردن برای نگاه کردن) به این چنین محرکهایی برابر خود ارضایی مجدد هست. سعی کردم که حتی فکر این هم به سرم نزنه که قصد کنم این کار را انجام بدم.   

این یک نکته ی خیلی مهم هست برای ترک کردن .به نظر من  ساده ترین راه ترک خود ارضایی همین هست.  مثل یک گیوتین عمل کنید و در نطفه فکرهای پوچ و بیخود و وسوسه انگیز را خفه کنید و سر از تنشون جدا کنید. احساس قدرت کنید و ذهنتون را با چیزهای مفید مشغول کنید. 

 

توجه : بعضی ها نگاه می کنند و میگن مقاومت می کنیم ، این هم میشه ولی چرا لقمه را دور گردن میپیچونیم  ، در واقع مقاوت کردن در این مرحله خیلی سخت هست .پس اگر قصد ترک خود ارضایی دارید دنبال راه حل های عاقلانه باشید 

 دوستی  یک مثال خیلی قشنگ زد گفت که : این کار مثل این هست که شخصی موزی را بخورد و پوست ان را جلوی خود بندازد و بگوید ای وای چیکار کنم الان دوباره میخورم زمین.

توجه :یکی از دوستان به من گفت که دیگران می گویند ترک خود ارضایی ممکن نیست. از افرادی که موج منفی بزرگی دارن دوری کنید چون این موجها نا خود اگاه روی شما تاثیر میگذاره . برید طرف افرادی که موفق هستند و از انها انرژی مثبت بگیرید. اگر میخواهید قربانی افراط و تفریط ها نباشید فکر کنید و بهترین را انتخاب کنید. از انتخابتون لذت ببرید .  

این زندگی توست و تو انتخاب می کنی که چطور باشه ، اگر به این نمی توانم ها گوش کنی و قبول کنی که نمی تونی به نظرت تو زندگی موفق خواهی بود؟ فکر می کنم ترک خود ارضایی امتحان خوبی هست که خودمون را محک بزنیم. 



[ چهار شنبه 8 تير 1390برچسب:, ] [ ] [ انسان زمینی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

دلم تنگه کوچه های باريک خدا است، دلم تنگ صدای پروردگار است خدای خوبم من در کلبه فقیرانه خود چیزی دارم که تو در عرش کبریایی ات نداری ! من خدایی چون تو دارم و تو چون خودت نداری! تو رو از تو گدایی می کنم . خدا رو دوست دارم و میخوام فقط اون عشقم باشه سالها بدنبال گمشده ام میگشتم و حال میدانم او کیست امیدوارم هیچوقت بحال خود رهایم نکند...که بدون او هیچم هیچ.... و من دلم تنگ رحمت است، دلم تنگ لحظه ای فقط لحظه ی توبه و نيايش با خلوص پاک است. خدایا من اگر بد کنم تو را بندگان خوب فراوان است اما اگر تو مدارا نکنی و نبخشی مرا خدای دیگر کجاست؟
امکانات وب

دوستای امروز: 10
دوستای دیروز: 38
دوستای هفتمون : 445
دوستای یک ماهمون: 674
کل دوستایی که تا حالا اومدن: 71282
نوشته های یک انسان زمینی: 207
یادگاری دوستان: 190
دوستای زنده: 1

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت