آینده روشن

آینده روشن
برای تازه شدن هیچ وقت دیر نیست 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان





 
100 Websites to see before die - Part 1 100 Websites to see before die - Part 1

در این مقاله که در ده قسمت مختلف منتشر خواهد شد سعی شده سایت های آموزنده  و سرگرم کننده  که معمولا کمتر کسی آنها را می شناسد معرفی شوند، این سایت ها از آن جمله سایت ها نیستند که بوک مارک شان کنید و به دفعات به آنها سر بزنید ولی مطمئن هستیم لینک آنها را برای دوستان خود ارسال خواهید کرد و عبارت "اگر نبینی از دست می دی" را در متن ایمیل تان اضافه خواهید کرد.

تمام سایت های معرفی شده در مقاله های اینچنینی در بخش معرفی وب سایت گردآوری می شوند تا در مراجعات بعدی راحتر سایت مورد نظر خود را پیدا کنید.

در هر قسمت از این مقاله 10 سایت معرفی خواهد شد پس با ده سایت اولی که احتمالا تا به حال ندیده اید آشنا شوید:

We Choose The Moon

wechoosethemoon_sm

We choose the Moon این جمله ای است که John F. Kennedy در سال 1962 بیان کرد. We Choose the Moon یک نمایش اینتراکتیو است که توسط NASA اجرا شده و به مردم این امکان را می دهد تا در رابطه با ماموریت آپولو 11 بیشتر دانسته و بصورت مرحله به مرحله در ماموریت شرکت کنند. صدا گذاری واقعی و ایجاد فضای مجازی بی نظیر از دیگر مزایای این سایت است.

Hotel 626

hotel626_sm

Hotel 626 شبیه بازی های ماجرایی ترسناک است که در آن تلاش می کنید تا از یک هتل شبح زده فرار کنید در این راه باید سعی و تلاش بسیار کنید تا ناگهان تلاش تان به مرگ منجر نشود. این بازی معمایی، شبیه بازی های ماجرایی که می شناسید نیست اما بازی بسیار شگفت انگیز است و در آن از ابزارهایی همچون وب کم، میکروفن و یا حتی تلفن همراه شما استفاده خواهد شد.

بخاطر داشته باشید که فقط در شب می توانید این بازی را انجام دهید یعنی 6 بعد از ظهر تا 6 صبح، اگر می ترسید که در شب بازی کنید پس ساعت کامپیوتر را تغییر دهید!

Incredibox

incredibox_sm

یک از بهترین ابزارهای تحت وب برای ساخت موزیک که به شما امکان می دهد تا با کشیدن و رها کردن قسمتهای مختلف برروی تایم لاینی که از مرد های فرانسوی درست شده موزیک مورد علاقه خود را بسازید. توضیح دادنش واقعا سخته خودتون امتحانش کنید پیشمون نمی شید.

The Dionaea House

dionaeahouse_sm

The Dionaea House در این داستان بیش از یک قصه را دنبال می کنید. ما توضیح بیشتری در رابطه با این سایت نمی دهیم ولی اگر زبان انگلیسی تان خوب است پیشنهاد می کنیم خودتان سعی کنید از قسمت های مختلف آن سر دربیاورید چون بسیار سرگرم کننده است.

Ted Caving Page

tedscavingpage_sm

Ted Caving Page از Diaonaea House قدیمی تر است و پیچیدگی کمتری دارد. این داستان شگفت انگیز نمونه غیرعادی از بیان داستان در اینترنت است. ترجیح می دهیم همانند مورد قبلی توضیحات بیشتری ندهیم و خودتان سعی کنید تا این غار شگفت انگیز را تجربه کنید. ولی تنها این موضوع را بدانید که اگر از تاریکی می ترسید دور این داستان را خط بکشید.

Akinator

akinator_sm

وقتی بچه بودید، حتما 20 سئوالی بازی کرده اید؟ شما می بایست در مورد یک شخص و یا یک مکان خاص سئوال می پرسیدید تا به جواب برسید و دوست تان هم با بله و خیر، سعی به هدایتان به سوی پاسخ داشت. حالا می توانید 20 سئوالی را با کامپیوتر بازی کنید.

به هیچ وجه به کارکترهای فیلم و سریال و بازی فکر نکنید، تمام سعی خود را بکار گیرید تا به سئوالات پاسخ دهید، مطمئن هستیم که جا خواهید خورد.

Record Tripping

recordtripping_sm

ماوس شما چرخ اسکرول را دارد؟ اگر ماوس با اسکرول دارید حتما این بازی را امتحان کنید، Record Tripping واقعا جذاب است یک بازی خلاقانه که همه چیز در آن توسط دکمه سمت چپ ماوس و اسکرول کنترل می شود.

State of the Union

stateoftheunion_sm

بدون شک، سخنرانی سالیانه رئیس جمهور امریکا خیلی خشک و کسل کننده است و مناسب وقت صرف کردن نیست ولی سایت State of the Union کاری کرده تا مردم جذب آن شوند. یعنی با ارائه اطلاعات و امار و ارقام به صورت مجازی و قابلیت جستجو در متون و غیره توانسته تاریخ و سیاست را برای همه جذاب کند.

Personas

Personas

Personas یک آزمایش است که توسط آزمایشگاه میدیا MIT ترتیب داده شده است. Personas نام و نام خانوادگی شما را می پرسد و براساس اطاعات گردآوری شده در اینترنت که شامل فعالیت افراد همنام شما است نمودار رنگی را نمایش می دهد که میزان علایق شما را در زمینه های مختلف نشان می دهد. البته اگر اسم شما خاص باشد، اطلاعات مربوط به افراد دیگر را مشاهده خواهید کرد.

Soy Tu Aire

soytuaire_sm

اجازه ندهید تا متن نمایش داده شده در صفحه اول که به زبان اسپانیایی است شما را سردر گم کند. اصلا نیازی نیست حتی یک کلمه به زبان بیاورید تا از موزیک و محتویات مجازی آن لذت ببرید. فقط کافی است با حرکت ماوس جوهر را برروی صفحه بکشید و از موزیک لذت ببرید.

 



[ چهار شنبه 22 تير 1390برچسب:, ] [ ] [ انسان زمینی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

دلم تنگه کوچه های باريک خدا است، دلم تنگ صدای پروردگار است خدای خوبم من در کلبه فقیرانه خود چیزی دارم که تو در عرش کبریایی ات نداری ! من خدایی چون تو دارم و تو چون خودت نداری! تو رو از تو گدایی می کنم . خدا رو دوست دارم و میخوام فقط اون عشقم باشه سالها بدنبال گمشده ام میگشتم و حال میدانم او کیست امیدوارم هیچوقت بحال خود رهایم نکند...که بدون او هیچم هیچ.... و من دلم تنگ رحمت است، دلم تنگ لحظه ای فقط لحظه ی توبه و نيايش با خلوص پاک است. خدایا من اگر بد کنم تو را بندگان خوب فراوان است اما اگر تو مدارا نکنی و نبخشی مرا خدای دیگر کجاست؟
امکانات وب

دوستای امروز: 44
دوستای دیروز: 1
دوستای هفتمون : 151
دوستای یک ماهمون: 419
کل دوستایی که تا حالا اومدن: 70611
نوشته های یک انسان زمینی: 207
یادگاری دوستان: 190
دوستای زنده: 1

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت