آینده روشن

آینده روشن
برای تازه شدن هیچ وقت دیر نیست 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان






100 Websites to see before die - Part 2 100 Websites to see before die - Part 2

در این مقاله که در ده قسمت مختلف منتشر خواهد شد سعی شده سایت های آموزنده  و سرگرم کننده  که معمولا کمتر کسی آنها را می شناسد معرفی شوند، این سایت ها از آن جمله سایت ها نیستند که بوک مارک شان کنید و به دفعات به آنها سر بزنید ولی مطمئن هستیم لینک آنها را برای دوستان خود ارسال خواهید کرد و عبارت "اگر نبینی از دست می دی" را در متن ایمیل تان اضافه خواهید کرد. 

تمام سایت های معرفی شده در مقاله های اینچنینی در بخش معرفی وب سایت گردآوری می شوند تا در مراجعات بعدی راحتر سایت مورد نظر خود را پیدا کنید.

در هر قسمت دوم از این مقاله همچون قسمت اول، 10 سایت دیگر را معرفی می کنیم، برای وارد شدن به هر کدام از سایت های معرفی شده برروی عنوان سایت کلیک کنید.

Shape the Hive

shapethehive

این سایت شبیه یک کندوی بسیار بزرگ عسل است که از خانه های کوچک چند ضلعی تشکیل شده و درون این خانه ها عکس و یا ویدویی است که کاربران به اشتراک گذاشته اند، به هر خانه می توان رای داد و یا آن را به اشتراک گذاشت، با سر گشیدن به خانه های مختلف این کندو می توانید تصاویر و ویدیوی های جالبی را مشاهده کنید همچنین می توانید یک قسمت از این کندو را با ویدیو و یا تصویر خود پر کنید.

Get The Glass

gettheglass_sm

در این بازی که جزء بازی های Board Game است از تصاویر خوش آب و رنگ و گرافیک بسیار خوبی استفاده شده است، اگر از بازی های اینچنینی خوشتان می آید این یکی را نیز امتحان کنید. وقتی وارد سایت می شوید لینک به بازی دیگری به نام Got Milk نیز وجود دارد.

The Wilderness Downtown

wildernessdowntown_sm

این سایت محصول مشترک Arcade Fire, Google و مدیر Chris Milk است که از تکنولوژی های HTML 5 در ساخت آن استفاده شده است. The Wilderness Downtown در واقع یک موزیک ویدیو براساس بازدید کننده را نمایش می دهد. حتی اگر به موزیک علاقه ندارید دیدن تکنولوژی های HTML 5 که در این سایت به کار رفته خالی از لطف نیست. قبل از اینکه این سایت رو مشاهده کنید بهتر است بدانید که باید از مرورگری که از HTML 5 پشتیبانی می کند استفاده کنید گزینه پیشنهادی خود سایت هم Google Chrome است. Firefox 4 و Internet Explorer 9 و Opera 11  نیز HTML 5 را پشتیبانی می کنند. همچنین به خاطر داشته باشید که پردازش این سایت کمی بیش تر از صفحات دیگر به CPU کامپیوتر فشار وارد می کند پس صفحه های اضافی را ببندید. من واقعا از دیدن این سایت لذت بردم پیشنهاد می کنم حتما ببینید.

False.jp

false_sm

در این سایت که توسط طراح ژاپنی ساخته شده است، مجموعه ای از تصاویر مجازی ساده جمع آوری شده که برخی از آنها با حرکت ماوس و کلیک کردن تغییر می کند. تصاویری که در این سایت جمع آوری شده اند هيپنوتيزم کننده هستند و می توانند شما را سرگرم کنند. برروی دکمه Menu در سمت چپ بالای صفحه کلیک کرده و تصویرهای مختلف را امتحان کنید.

Pretty Loaded

prettyloaded_sm

Adobe یا بهتر Macromedia با معرفی Flash دنیای وب را دگرگون کرد و تصاویر و انیمیشن را به صفحات وب اضافه کرد ولی یکی از مشکلات آن، زمان لود شدن انیمیشن فلش است برای پر کردن زمان خالی بارگزاری بازی و یا ویدیوی فلش، طراحان ایده های خلاقی را خلق کرده اند و با اجرای یک انیمشن بسیار کم حجم کاربر را از روند لود شدن انیمشن و یا ویدیو مطلع کرده و او را سرگرم می کنند. به این قسمت از فایل های فلش preloader می گویند در سایت Pretty Loaded مجموعه از همین Preloaderها جمع آوری شده است، کلکسیونی از خلاق ترین Loader های دنیا. شما هم می توانید Loader  خودتان را آپلود کنید. این سایت و از دست ندید.

HubbleSite

hubblesite_sm

بعضی وقت ها لازم که بخاطر بیاریم که اصلا مهم نیست که مشکلات شخصی ما چقدر بزرگ هستند چون ما بخش بسیار کوچکی از جهان هستی هستیم. عکس و تصاویر که در سایت HubbleSite از جهان هستی منتشر شده اند بدون شک هر انسانی را شیفته خود خواهد کرد.

We Feel Fine

wefeelfine_sm

ایده کم نظیر این سایت و ظاهر گرافیکی زیباش همه رو به خودش جذب می کند. سایت از تکنولوژی بسیار جالبی برای نمایش انبوهی از جملات استفاده می کند. برای شروع تنها کافی است که برروی قلب قرمز رنگ کلیک کنید و با کلیک برروی هر کدام از نقاط رنگی روی صفحه احساس هر شخص را مشاهده کنید اگر روی جمله نیز کلیک کنید وارد وب سایت و یا وب لاگ نویسنده خواهید شد.

Line Rider

linerider_sm

Line Rider برای بعضی ها فقط یک طنابه، برای برخی دیگه روش زندگی! ولی برای اکثر مردم فقط یک بازی فلش جالبه که با ترسیم خطوط و فشار دادن دکمه Play دوچرخه سوار رو روی مسیر ترسیم شده به حرکت در میاره، ایده و طراحی این بازی واقعا جالب و دیدنیه.

EyezMaze

eyezmaze_sm

EyezeMaze ممکن است برایتان آشنا نباشد ولی اگر اهل بازی های تحت مرورگر باشید حتما سری بازی های GROW را می شناسید، اما اگر GROW را نمی شناسید پیشنهاد می کنیم حتما امتحانشون کنید. این بازی به این شکل است که شما عناصری دارید که می بایست با ترتیب خاصی آنها را برروی صفحه قرار دهید، براساس سرنخ های که توسط انیمیشن های جالب نمایش داده می شوند می بایست ترتیب قرار گیری عناصر را حدس بزنید و برنده بازی شوید، پیشنهاد می کنیم با GROW v.3 شروع کنید.

Anasomnia

anasomnia_sm

اولین موضوع خارق العاده ای که در مورد Anasomnia وجود دارد این است که رویای خواب فقط زمانی که چراغ اتاق را خاموش کرده اید نمایش داده می شود، میزان نور اتاق از طریق وب کم کامپیوترتان تشخصی داده می شود. اگر به سایت اجازه ندهید از وب کم اتان استفاده کند و یا اصلا وب کم ندارید، مشکلی نیست، خودتان با دستی که برروی صفحه نمایش داده می شود کلید لامپ را فشار دهید تا اتاق تاریک شود. موضع جالب توجه دیگر در مورد Anasomnia این است که هر بار که به تماشای رویا می نشینید یک رویای جدید می بینید یعنی رویا با ساختاری خاص بصورت تصادفی نمایش داده می شود و هر بار که چراغ را خاموش می کنید یک رویای جدید خواهید دید.

 



[ چهار شنبه 22 تير 1390برچسب:, ] [ ] [ انسان زمینی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

دلم تنگه کوچه های باريک خدا است، دلم تنگ صدای پروردگار است خدای خوبم من در کلبه فقیرانه خود چیزی دارم که تو در عرش کبریایی ات نداری ! من خدایی چون تو دارم و تو چون خودت نداری! تو رو از تو گدایی می کنم . خدا رو دوست دارم و میخوام فقط اون عشقم باشه سالها بدنبال گمشده ام میگشتم و حال میدانم او کیست امیدوارم هیچوقت بحال خود رهایم نکند...که بدون او هیچم هیچ.... و من دلم تنگ رحمت است، دلم تنگ لحظه ای فقط لحظه ی توبه و نيايش با خلوص پاک است. خدایا من اگر بد کنم تو را بندگان خوب فراوان است اما اگر تو مدارا نکنی و نبخشی مرا خدای دیگر کجاست؟
امکانات وب

دوستای امروز: 10
دوستای دیروز: 35
دوستای هفتمون : 152
دوستای یک ماهمون: 420
کل دوستایی که تا حالا اومدن: 70612
نوشته های یک انسان زمینی: 207
یادگاری دوستان: 190
دوستای زنده: 1

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت