آینده روشن
برای تازه شدن هیچ وقت دیر نیست 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان





دوست عزیز برو یک کم مطالعه کن بعد بیا این جا مطلب بنویس

1. عمل خود ارضایی برای دختران حرام نیست به دلیل این که اسلام فقط با این عمل در صورتی که مایع منی از بدن خارج بشه مخالف و محض اطلاع باید بگم از دختران مایع منی خارج نمیشه و ترشحات غدد آنها هم به هیچ عنوان حرام نیست

2. هنوز هیچ ضرری برای خود ارضایی در علم پزشکی ثابت نشده و حتی بسیاری از پزشکان اروپایی انجام این عمل را هفته ای 2 بار توصیه کرده اند و آن را برای دستگاه تولید مثل و خود بدن مفید دانسته اند.

3. روانشناسان طی تحقیقاتی که بر روی این موضوع انجام دادند به این نتیجه رسیدند که خود ارضایی به هیچ عنوان روی مغز فرد از لحاظ روانی تاثیری ندارد و تنها تلقین های خود فرد باعث بوجود آوردن حس عذاب در درون بدن می شود.

4. اگه تاریخچه خود ارضایی رو بخونی متوجه می شی که این عمل در گذشته توسط افراد مذهبی در دین های مختلف زشت خوانده شده و دلیل آن هم کاهش تمایل به جنس مخالف و همچنین کاهش رشد جمعیت بوده و همه مذهبیون با این کاهش جمعیت مخالف بوده اند.

نکته آخر هم این که عمل خود ارضایی و هر عمل دیگری حتی خوردن زیاد میوه هم می تواند مضر باشد پس افراط و انجام بیش از حد آن برای ما ضرر دارد اما انجام آن بصورت هفته ای 2 بار توسط بسیاری از پزشکان صحیح خوانده شده و تاکیید شده به انجام این عمل.

به هر حال این تحقیقات من بود که خواستم تو هم بدونی ببین دوست عزیز اگر می خوای در مرد این مسائل به دیدی صحیح برسی باید مقالات انگلیسی رو بخونی نه فارسی، چون مقالات فارسی اکثرا با دید جمهوذی اسلامی و فقها به مسائل نگاه می کنند نه دید علمی و به دروغ می گویند این موضوع حرام است و مضرات آن هم ثابت شده در صورتی که واقعت چیز دیگری است.

موفق باشی

نقد موضوع بالا با خودتون هر کسی صلاح کار خویش را بهتر میداند.....

 

 

[ چهار شنبه 24 فروردين 1390برچسب:, ] [ ] [ انسان زمینی ]

سلام

یک سوال

من قبلا خود ارضایی داشتم اما الان توبه کردم.

البته اینم بگم هیچ وقت جسم خارجی رو وارد خودم نکردم.معمولا با فشار آب در دستشویی یا با فشار دادن پتو لای پام بوده.اما آخرین بار که آب رو با فشار گرفتم حدود 1 ساعت بعد 1 2 قطره خون دیدم.آیا به پرده ام آسیب رسیده؟

خواهش می کنم جوابم رو زودتر بدین امکان مراجعه به پزشک ندارم

ممنون میشم....

سلام دوست عزیز من پزشک نیستم و اگه این سوال رو از یه پزشک هم میپرسیدی بدون معاینه نمیتونست بهت بگه که آیا آسیبی رسیده یا نه....

باید حتما بری پیش دکتر متاسفانه بعضی وقت ها ما ندونسته کاری رو انجام میدیم....توکل خجالت نکشید و به دکتر مراجعه کنید انشا الله که هیچی نیست.....

[ چهار شنبه 24 فروردين 1390برچسب:, ] [ ] [ انسان زمینی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

دلم تنگه کوچه های باريک خدا است، دلم تنگ صدای پروردگار است خدای خوبم من در کلبه فقیرانه خود چیزی دارم که تو در عرش کبریایی ات نداری ! من خدایی چون تو دارم و تو چون خودت نداری! تو رو از تو گدایی می کنم . خدا رو دوست دارم و میخوام فقط اون عشقم باشه سالها بدنبال گمشده ام میگشتم و حال میدانم او کیست امیدوارم هیچوقت بحال خود رهایم نکند...که بدون او هیچم هیچ.... و من دلم تنگ رحمت است، دلم تنگ لحظه ای فقط لحظه ی توبه و نيايش با خلوص پاک است. خدایا من اگر بد کنم تو را بندگان خوب فراوان است اما اگر تو مدارا نکنی و نبخشی مرا خدای دیگر کجاست؟
امکانات وب

دوستای امروز: 9
دوستای دیروز: 113
دوستای هفتمون : 122
دوستای یک ماهمون: 271
کل دوستایی که تا حالا اومدن: 70463
نوشته های یک انسان زمینی: 207
یادگاری دوستان: 190
دوستای زنده: 1

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت