آینده روشن
برای تازه شدن هیچ وقت دیر نیست 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان





 

سید غلامرضا موسوی با بیان اینکه فیلم «بغض» یک فیلم خیابانی است، ادامه داد: این فیلم از مضمونی اجتماعی برخوردار است، داستانی تلخ درباره دو جوان از نسل سوم مهاجرانی که در خارج از کشور زندگی می‌کنند. تمام صحنه‌های فیلم در شهر استانبول کشور ترکیه فیلمبرداری شده است.»

به گزارش آخرین نیوز به نقل از ایسنا،فیلم برداری «بغض» نخستین فیلم بلند سینمایی رضادرمیشیان به پایان رسید و گروه سازنده «بغض» از ترکیه به ایران بازگشتند.

به گفته‌ی موسوی؛« فیلم برداری «بغض» بیستم اردبیهشت آغاز و پس از بیست و شش جلسه فیلمبرداری چهاردهم خرداد به پایان رسید.»

عوامل اصلی «بغض» عبارتند از:نویسنده فیلمنامه و کارگردان: رضا درمیشیان ـ مدیر فیلمبرداری: تورج اصلانی ـ طراح چهره‌پردازی:مهردادمیرکیانی ـ مشاورکارگردان: داریوش مهرجویی ـ مشاور امور بازیگران: حبیب رضایی ـ طراح صحنه و لباس: کیوان مقدم ـ صدابردار: نظام الدین کیایی ـ برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان: امیر علی قنبری ـ اجرای گریم: طاهره مهدوی ـ عکاس: ساتیار امامی ـ مدیر تولید ترکیه: افسانه رضازاده ـ جانشین تولید ایران : میثم معراجی ـ دستیار تولید: لادن موسوی ـ تصویربردار پشت صحنه: علی فرخنده ـ فیلمبردار: جواد جلالی ـ دستیاران فیلمبردار: مرتضی نجفی، علی اظهری ـ مدیر تدارکات: فواد بوربور ـ ساخت آکساسوار: احمد قرایی لو، رضا مقدم ـ خیاط: فریده شیرغانی ـ حمل و نقل: بورا توپا اولمو، حمیده آجینی ـ سرمایه گذاران: دکترحسن دادگر، رضادرمیشیان و نگین موسوی ـ پخش: فیلمیران ـ تهیه کننده: سید غلامرضا موسوی ـ محصول: سازمان سینمایی فیلمسازان و کمپانی گرین شات فرانسه. بازیگران: باران کوثری، بابک حمیدیان، محمدجان گوران، انجین دمیرسیوگلو ، سیمگه بینگل، علی فرخنده، بورا توپا اولمو، عادل فرخنده، موسی آئورمان ، قاجاری، دنیز ماسونالی، تورگای دمیرال ، کرمعلی پیش کین، هایرتین کاراسوی، ایلکای چلیک ، اولمه اونور و مهران احمدی.

خلاصه داستان: ژاله و حامد تنها چند ساعت برای پرواز فرصت دارند …

 

 

 

 

 

[ پنج شنبه 23 تير 1390برچسب:, ] [ ] [ انسان زمینی ]

  • کتاب آموزش وردپرس از مبتدی تا فوق حرفه‌ ای
     
    مترجم : حسین میری
    ویراستار : حسین میری
    تصویرسایزی : سید محمود بنی هاشمی
     
    آیا همیشه خواسته­اید که یک سوپراستار وبلاگنویسی باشید؟ یا صرفا می­خواهید مسیر حرکت خود، و روش کار را  از سایت WordPress.com بیاموزید؟
    در هر صورت، آدرس را درست آمده­اید. در ۱۰ سطح سریع از یک وبلاگنویس تازه­کار به یک استاد وبلاگنویسی تبدیل شوید.
    موضوعات این کتاب در ۱۰ بخش با عنوان‌های متنوع می‌باشد، شما در این کتاب با نحوه کار کردن با سایت وردپرس و خدمات 
    اکنون شما همه تنظیمات را انجام داده و برای شروع کار آماده¬اید. حالا زمان آن است که درباره موضوع بلاگتان تصمیم بگیرید.
    بلاگنویسی نیاز به تمرکز دارد. شما می¬خواهید در چه زمینه¬ای فعالیت کنید؟ بیایید نگاهی به موضوعات کلی بلاگنویسی بیاندازیم:
     
        * فوتوبلاگها که تقریبا به طور کامل از تصاویر تشکیل یافته­اند و معمولا بر یک موضوع متمرکز هستند: معماری، طبیعت، و غیره.
     
        * بلاگهای مربوط به اخبار و شایعات که اغلب از تصاویر یا ویدئوهایی که در محیط آنلاین یافته اند به همراه محتوای مکتوب جذاب یا قابل­توجه عموم استفاده می­کنند.
     
        * بلاگهای مربوط به غذاها که معمولا شامل دستور­العملهای پخت و تصاویر گام به گام درباره نحوه پخت غذاها (با یا بدون توضیحات) هستند.
     
        * بلاگهای مربوط به حیوانات خانگی که شامل تصاویر، ویدئوها و محتوای مکتوب درباره حیوانات خانگی هستند
     
        * ویدئوبلاگها یا "vlogs" که به طور معمول یادداشتهای ویدئویی هستند که از سراسر جهان گردآوری شده­اند.
     
        * بلاگهای شخصی که می­توانند موضوعات بسیاری داشته باشند، ولی باید روی یکی از عناصر زندگی­تان متمرکز باشند: خانواده­تان، شغلتان، باورهایتان، و غیره.
     
        * و انواع دیگر - پیشگام سرافراز خلق نوع جدیدی از بلاگها باشید!
     
    شاید نگاهی به محبوبترین بلاگها در WordPress.com مفید باشد. می­بینید آنها چگونه بر زمینه­ای متمرکزند؟ این محبوبیتشان تصادفی نبوده است.
    "قدرت تخیل، ما را نامحدود ­می­سازد."جان مویر (John Muir)
    به کمک بیشتری نیاز دارید؟ این تمرینات را امتحان کنید.

دانلود در ادامه مطلب:


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 23 تير 1390برچسب:, ] [ ] [ انسان زمینی ]

داستان

پسر بچه ای یک برگ کاغذ به مادرش داد .

مادر که در حال آشپزی بود ،دستهایش را با حوله تمیز کرد

و نوشته را با صدای بلند خواند.

او نوشته بود :

صورتحساب !!!

کوتاه کردن چمن باغچه ۵٫۰۰۰ تومان

مراقبت از برادر کوچکم ۲٫۰۰۰ تومان

نمره ریاضی خوبی که گرفتم ۳٫۰۰۰ تومان

بیرون بردن زباله ۱۰۰۰ تومان

جمع بدهی شما به من :۱۲٫۰۰۰ تومان !

مادر نگاهی به چشمان منتظر پسرش کرد،

چند لحظه خاطراتش را مرور کرد،

و سپس قلم را برداشت و پشت برگه صورتحساب این را نوشت:

بابت ۹ ماه بارداری که در وجودم رشد کردی هیچ

بابت تمام شبهائی که به پایت نشستم و برایت دعا کردم هیچ

بابت تمام زحماتی که در این چند سال کشیدم تا تو بزرگ شوی هیچ

بابت غذا ، نظافت تو ، اسباب بازی هایت هیچ

و اگر شما اینها را جمع بزنی خواهی دید که :

هزینه عشق واقعی من به تو هیچ است

وقتی پسر آن چه را که مادرش نوشته بود خواند.

چشمانش پر از اشک شد

ودر حالی که به چشمان مادرش نگاه می کرد. گفت:

مامان … دوستت دارم

آنگاه قلم را برداشت و زیر صورتحساب نوشت:

قبلاً بطور کامل پرداخت شده !!!

نتیجه گیری منطقی: جایی که احساسات پا میذاره منطق کور میشه!!!

مادر متوجه نشد که پسرش داره سرش کلاه میذاره :

 

جمع بدهی میشه ۱۱٫۰۰۰ تومان نه ۱۲٫۰۰۰ تومان !!!
 

[ پنج شنبه 23 تير 1390برچسب:, ] [ ] [ انسان زمینی ]

این بیچاره تازه عیلوار شده 

 

[ پنج شنبه 23 تير 1390برچسب:, ] [ ] [ انسان زمینی ]

 

ای جاااااااان 

بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

[ پنج شنبه 23 تير 1390برچسب:, ] [ ] [ انسان زمینی ]

 

اجداد ما برای اینکه آتش روشن کنند دو تکه چوب را آنقدر به هم مالش می دادند تا بر اثر اصطکاک و در نتیجه گرمای بیش از اندازه آتش بگیرند . آتشی که یکی از مهمترین اکتشافات تاریخ بشریت به حساب می آید.

 

http://www.irtafrih.com/files/1308051439.jpg

 

در نگاه اول شبیه به یک میله پلاستیکی بسیار ساده است که شاید توجهی به آن نکنید اما اینطور نیست . برای اینکه نور داشته باشید کافیست این میله را بین دستان خود بمالید . شتاب سنجی که درون این گجت کار گذاشته شده مشخص می کند که سرعت دست شما برای تولید انرژی کافیست یا خیر .

 
http://www.irtafrih.com/files/1308051250.jpg
انرژی دست شما که بر اثر اصطکاک به میله منتقل می شود تبدیل به انرژی الکتریکی برای روشن کردن LED موجود در میله می باشد . هر ۱ ثانیه مالش برابر با ۱۰ ثانیه روشنایی . در واقع نسبت مالش به روشنایی ۱ به ۱۰ می باشد . ۳ ثانیه مالش ۳۰ ثانیه نور تولید می کند . هنوز جزییات بیشتری در باره جنس میله و نحوه عملکرد آن منتشر نشده است .

[ چهار شنبه 22 تير 1390برچسب:, ] [ ] [ انسان زمینی ]

 

علامه سید محمد حسین طباطبائی صاحب تفسیر المیزان نقل كردند كه: استاد ما عارف برجسته «حاج میرزا علی آقا قاضی» می‏گفت:

در نجف اشرف در نزدیكی منزل ما، مادر یكی از دخترهای اَفَنْدی‏ها (سنی‏های دولت عثمانی) فوت كرد.

این دختر در مرگ مادر، بسیار ضجه و گریه می‏كرد و جداً ناراحت بود، و با تشییع كنندگان تا كنار قبر مادر آمد و آنقدر گریه و ناله كرد كه همه حاضران به گریه افتادند.

هنگامی كه جنازه مادر را در میان قبر گذاشتند، دختر فریاد می‏زد: من از مادرم جدا نمی‏شوم هر چه خواستند او را آرام كنند، مفید واقع نشد؛ دیدند اگر بخواهند با اجبار دختر را از مادر جدا كنند، ممكن است جانش به خطر بیفتد. سرانجام بنا شد دختر را در قبر مادرش بخوابانند، و دختر هم پهلوی بدن مادر در قبر بماند، ولی روی قبر را از خاك انباشته نكنند، و فقط روی قبر را با تخته‏ای بپوشانند و دریچه‏ای هم بگذارند تا دختر نمیرد و هر وقت خواست از آن دریچه بیرون آید.

دختر در شب اول قبر، كنار مادر خوابید، فردا آمدند و سرپوش را برداشتند تا ببینند بر سر دختر چه آمده است، دیدند تمام موهای سرش سفیده شده است.

پرسیدند چرا این طور شده‏ای؟

در پاسخ گفت: شب كنار جنازه مادرم در قبر خوابیدم، ناگاه دیدم دو نفر از فرشتگان آمدند و در دو طرف ایستادند و شخص محترمی هم آمد و در وسط ایستاد، آن دو فرشته مشغول سؤال از عقائد مادرم شدند و او جواب می‏داد، سؤال از توحید نمودند، جواب درست داد، سؤال از نبوت نمودند، جواب درست داد كه پیامبر من محمد بن عبدالله(صلی الله علیه و آله و سلم)است.

تا این كه پرسیدند: امام تو كیست؟

آن مرد محترم كه در وسط ایستاده بود گفت: «لَسْتُ لَها بِاِمامِ؛ من امام او نیستم»

 

در این هنگام آن دو فرشته چنان گرز بر سر مادرم زدند كه آتش آن به سوی آسمان زبانه می‏كشید.

من بر اثر وحشت و ترس زیاد به این وضع كه می‏بینید كه همه موهای سرم سفید شده در آمدم.

مرحوم قاضی می‏فرمود: چون تمام طایفه آن دختر، در مذهب اهل تسنن بودند، تحت تأثیر این واقعه قرار گرفته و شیعه شدند (زیرا این واقعه با مذهب تشیع، تطبیق می‏كرد و آن شخصی كه همراه با فرشتگان بوده و گفته بود من امام آن زن نیستم، حضرت علی (علیه السلام) بوده‏اند) و خود آن دختر، جلوتر از آنها به مذهب تشیع، اعتقاد پیدا كرد.
گروه دین و اندیشه تبیان

علامه سید محمد حسین حسینی تهرانی، معادشناسی، ج 3، ص 110.

 

[ چهار شنبه 22 تير 1390برچسب:, ] [ ] [ انسان زمینی ]

- هوی گوسفند چه خبرته؟!؟! 

گوسفند در اصل به موجودی پشمالو و بی نزاکت گفته می شود که اندک زمانی است پایش را در شهر گزارده (همون دهاتی) ولی ما امروزه به رانندگانی که چراغ قرمز را رد می کنند، رانندگانی که به محض سبز شدن چراغ و جهت یادآوری خاطره حنابندان مادر بزرگشان بوق های ممتد می زنند، رانندگانی که بسیار خرکی می رانند، عابرانی که از وسط اتوبان رد می شوند و یا صف اتوبوس را رعایت نمی کنند، بازیکنان تیم ملی فوتبال وقتی موقعیتی را خراب می کنند و کسانی که موقع راه رفتن پای دیگران را لگد می کنند می گوییم: هوی گوسفند چه خبرته؟!؟!


2-خفه شو آشغال عوضی بی شعور!

غیر ممکن است شما دختر باشید و تا به حال این جمله را نگفته باشید چون غیر ممکن است که تا به حال هیچ پسری به شما تیکه ننداخته باشد. در هر صورت تجربه نشان داده است دخترانی که اینگونه فحش های رکیک را می دهند در بین پسران طرفداران بیشتری دارند! پس دفعه بعدی که یک نفر در خیابان به شما چیزی گفت به جای به کار بردن این جمله رکیک خیلی راحت بگویید مزاحم نشو آقا من شوهر (ویا نامزد و یا هر کلمه مشابه دیگری) دارم.


3-از همه پسرها متنفرم

از آنجایی که تب پیدا کردن بوی فرند (BF) در بین دوشیزگان دبیرستانی بسیار رواج پیدا کرده و یک جورایی از نان شب هم برای این عزیزان واجب تر است و از آنجایی که این نوگلان عمراً به پسر پایین تر از 25 سال پا بدهند و از آنجایی که یک پسر 25 ساله خیلی چیزها را می داند ولی یک دختر 16-17 ساله خیلی چیز ها را نمی داند پس طبیعی است که این وسط چه کسی باید گرگ شود و چه کسی قربانی....

طبق آمار های گرفته شده 99 درصد دختران دبیرستانی قبل از خوردن 100 عدد قرص دیازپام و خودکشی این جمله را بیان می کنند: از همه پسر ها متنفرم!

4-بابا جون هر وقت خواستی بیای خونه 2 تا شمع هم بگیر. چون برق نداریم!

جمله ای که طی ماه گذشته بسیار پر کاربرد شده است و از آنجایی که هر حرف دیگری در این رابطه بزنیم تبدیل به یک انگل سیاسی می شویم و اینا پس دیگه چیزی نمی گیم و مثل شهروند نمونه میریم سراغ موضوعات کم خطرتر!


5-الو! صدات قطع و وصل میشه.برو یه جا که آنتن داشته باشی!

طبق تحقیقات به عمل آمده به طور متوسط نیمی از زمان مکالمه با تلفن همراه در اقصی نقاط کشورمون صرف گفتن جمله بالا می گردد. شایان ذکر است در پاره ای از موارد جملات دیگری به جای جمله بالا به کار می روند که شامل همین مضمون هستند و عبارتند از: قطع و وصل میشی حاجی ، نقطه کور ایستادی صدات نمیاد، برو اون خطت رو بفروش با پولش آدامس بخر، ای مخابرات فلان فلان شده،..... (سانسور شد !!) بلده هی پول قبض بگیره! (به جای کلمه فلان فحش های مورد نظر را جایگذاری کنید)


6-آقای مجری، لطفاً یه کم راهنمایی کنید؟

منظور از جمله بالا مسابقات تلویزیونی و مجریان دلنواز و جایزه های نفیس (اعم از ساعت مچی و دیواری و رومیزی و زیر میزی و کنار میزی و اشتراک یک سال پوشک My Baby و دویست و چهل و نه تومان پول نقد و ...) و شرکت کنندگان بسیار باهوش (با بهره هوشی در حد جلبک های فتوسنتز کننده اعماق اقیانوس ها) می باشد.

معمولاً عبارت « آقای مجری میشه یه راهنمایی بکنید؟» بعد از قرائت سوال توسط مجری بامزه و تو دل بروی برنامه ، توسط شرکت کننده که احتمالاً صغری 34 ساله و ترشیده و یا کرم علی 14 ساله و محصل می باشند، پرسیده می شود (نگاهی به شرایط سنی و اجتماعی شرکت کنندگان این مسابقه، خود به تنهایی برای نشون دادن سطح نازل این برنامه ها کافیه). تا شرکت کننده محترم بتواند بعد از راهنمایی های مربوطه توسط مجری محترم (که بسته به آی کیوی شرکت کننده از حرکات موزون تا گفتن جواب مسابقه تغییر می کند) به جواب مورد نظر دست بیابد. سوالات برنامه نیز موضوعاتی همچون آرامگاه خواجه حافظ شیرازی کجاست؟ ، تعداد انگشتان دست و یا پا در انسان چند تاست؟ ، علی دایی کیست ، چرا زن نمی گیری و موضوعاتی از این قبیل می باشد!


7-ای بابا! آقای راننده، من هر روز این مسیر رو با تاکسی میام. دیروز 250 تومان بود. یعنی چی الان میگی باید 1250 تومان بدم؟!؟!

در جایی که گنجشگکان میومیو می کنند و سگ ها جیک جیک و گربه ها واق واق ، پس خیلی طبیعی است که صبح روز بعد کرایه را چند برابر کنند!


8-آقای دکتر مریض تخت دو که دیروز عملش کرده بودین، همین الان تموم کرد!

آقا جان من اشتباهات پزشکی هم جزئی از عمل های جراحیه! به فرض هم که یه دکتر متخصصی از هر 4 نفری که عمل می کنه 3 نفرشون می میره. دلیل نمیشه که شما فکر کنید این بنده خدا سواد نداره و به خاطر پارتی و رابطه و اینا مدرکش رو گرفته! اصلاً اگه طرف آدم نکشه که بش نمی گن دکتر که! بابا جان اون یه چیزی حالیشه. طرف دکتره ها! گیر نده عزیزم. برو ماستتو بخور. به توچه طرف چه جوری و از کجا (منظور اوکراین نیست ها!) مدرکشو گرفته؟


9-شلام ژن. اون پنژره رو ببند شوژ میاد! (یعنی:سلام زن.اون پنجره رو ببند سوز میاد)

بحمدالله در زمینه اعتیاد و معتاد پروری توانستیم بترکونیم و موفق شدیم سن اعتیاد را به حدود 14 الی 15 سالگی کاهش بدیم و اصولاً در این زمینه هیچ یک از استاندارد های جهانی برای ما رقمی به حساب نمی آیند. در هر صورت جمله بالا یکی از پرکاربردترین جملاتیه که هر روز میشنویم یا شاید هم خودمون به زبونش میاریم!


10-برخورد یک دستگاه مینی بوس با یک سواری حادثه آفرید!

خوب دیگه همه میدونیم خودرو هامون فرسوده اند و جاده هامون فرسوده تر و رانندگانمون خواب آلوده تر!

11- فرصت صد در صد برای آرش برهانی (بخونید بحرانی) و توپی که میزنه و حالا به اوت میره!!!

نیازی به توضیح نیست!

12-آقا میشه با من ازدواج کنی؟!؟!؟

[ چهار شنبه 22 تير 1390برچسب:, ] [ ] [ انسان زمینی ]

10,20,30,40,50,60,70,80,90,100

.

بیام ؟

.

کجا قایم شدی؟

.

آهان پیدات کردم

.+""+  .+""+.
+     injayi     +
 "+.            .+"
 "+ . +"


+++++++++++

/) /)
         @@ \_____/
         / /\    ____\   
        ¤¤     | | | |
                ^^^^

تو گوشیت جاداری چند روزی خرمو ببندی؟؟!!


+++++++++++

©/

 / l

/\

اجازه؟ ما دلمون واست تنگ شده.


+++++++++++

م

          ی

              ب

             و

          س

        م

 ت

ع:-*ز:-*ی:-*ز:-*م:-


+++++++++++

/) /)
         @@ \_____/
         / /\    ____\   
        ¤¤     | | | |
                ^^^^

خوش به حالت گوشیت آیینه داره!!!!!!!!!!!!!!

فرستنده : 7179***0913

+++++++++++


O,,

I”

 

….,O
L”       

 

O

I

 

,…./”””;|O 

تعجب نکن دارم نماز شکر میخونم چون تورو دارم.


+++++++++++

~ ~ ~ ~ - ~ - . ~ ~

 ~ \O/ ~ . - ~ ~ ~

 ~ - ~ ~ . ~ ~ ~~

اینقدر از دوریت گریه کردم دارم تو اشکام غرق میشم.


+++++++++++

I-----Δ

I    ......

I    '''''''''

I     o

I    /ii\

I    / L

این عکسو وقتی حموم بودی ازت گرفتم اگه sms ندی واسه همه میفرستم.


+++++++++++

><(((>     ><(((>

><(((>     ><(((>

ماهی برات فرستادم تا بخوری و ببینی که چقدر مزش با علف فرق داره!!


+++++++++++

*   *     *  *

*       *

*          *

*      *    *

این قاصدکها رو فوت کردم تا بیان بهت بگن به یادتم.


+++++++++++

('_')

<¡¡¡>

_\\_

چیه؟

دلم تنگ شده میخوام وایسم نگات کنم مشکلیه؟

[ چهار شنبه 22 تير 1390برچسب:, ] [ ] [ انسان زمینی ]

Fun and Game Websites Fun and Game Websites

احساس خستگی می کنید؟ قصد دارید بخشی از زمان خود را با یک سرگرمی تلف کنید؟ خواندن این مقاله را ادامه دهید تا با 10 وب سایت تفریحی آشنا شوید استفاده از تمام این وب سایت ها مجانی است و به شما کمک می کنند تا کمی سرگرم شده و وقت تلف کنید. اگر شما هم وب سایت های اینچنینی را می شناسید لطفا در بخش نظرات با ما درمیان بگذارید.

پیش از این، 50 وب سایت از 100 وب سایتی که قبل از مرگ می بایست ببینید را به شما معرفی کردیم اگر این مجموعه را مشاهده نکرده اید می توانید از طریق لینک هایی که در ادامه آمده است آنها را مشاهده کنید:

به خاطر داشته باشید که همواره می توانید لیست تمام وب سایت های معرفی شده در زومیت را در قسمت "معرفی وب سایت" بیابید.

اما در این مقاله قصد داریم 10 وب سایت دیگر را برای شما معرفی کنیم: (جهت مشاهده هر کدام از سایت های معرفی شده تنها کافی است برروی نام آن کلیک کنید.)

King

king

در این وب سایت مجموعه بسیار متنوعی از بازی های فلش جمع آوری شده اند بسیاری از این بازی ها سرگرم کننده و معمایی هستند این بازی های فلش را می توانید بصورت آنلاین بازی کنید و یا فایل های فلش را دانلود کرده و بصورت آفلاین از آنها استفاده نمایید. King.com هر ماه لیست بازی های خود را بروز می کند و چند بازی جدید به لیست بازی ها اضافه می کند. شما همچنین می توانید با کاربرهای آنلاین این سایت بازی کنید. این وب سایت ادعا کرده که بازیکنان هم سطح را در مقابل یکدیگر قرار می دهد.

Not Doppler

netdopler

اگر اهل بازی های حرفه ایی نیستید و تنها قصد دارید خود را با یک بازی معمولی و بامزه سرگرم کنید notdoppler گزینه مناسبی است. در این وب سایت بازی های متنوع و جذابی وجود دارد. برخی از این بازی ها واقعا انسان را به خود جلب می کنند و اعتیادآور هستند و مانع رسیدن انسان به کارها و امور جدی می شوند.

Wellcome Collection

wellcome

این وب سایت برای پرسش و پاسخ های متنوع و بازی های جذاب معروف است. دراین وب سایت علاوه بر وقت تلف کردن مطالب آموزنده نیز یاد خواهید گرفت. اگر از این وب سایت بازدید کردید بازی High Tea را از دست ندهید. (این وب سایت عمدا املای Welcome را به این صورت نوشته است.)

Cat Box

boxedcat

این بازی یک هدف ساده دارد و آن هم به تله انداختن گربه است. شما می بایست گربه را با دایره های پر رنگ به تله بیاندازید. در ابتدای شروع بازی تعدادی از دایره ها به صورت تصادفی پررنگ می شوند. اگر یک بار این بازی را امتحان کنید حتما معتاد آن خواهید شد.

Jungle Dave

jungle_dave

این بازی یکی از بازی های احمقانه اما فوق العاده مفرح است. گرافیک آن شبیه نسخه های اولیه بازی محبوب Super Mario است شما در این بازی می بایست یک آدم چند پیکسلی را کنترل کنید و با دویدن و پریدن برروی اشیاء مختلف موجود در صفحه مراحل بازی را به اتمام برسانید.

Things Magazine

thingsmagazine

این وب سایت در واقع یک نشریه هنری است که در آن اشیاء و مفهوم آنها در زمینه های طراحی، معماری و غیره گردآوری شده است. بلاک مربوطه موضوعات وسیع تری را پوشش می دهد و به مباحثی مانند موزیک، فناوری و غیره نیز پرداخته است. این وب سایت در واقع از لینک های بسیار زیاد به مقالات، متون، تصاویر و غیره تشکیل شده است.

British Library

bl

واقعا به سختی می توان این وب سایت را مکانی برای وقت تلف کردن معرفی کرد ولی به هر حال این کتابخانه آنلاین می تواند به راحتی وقت های خالی شما را پرکند البته به شرطی که بتوانید متون انگلیسی را بخوانید. در این وب سایت پرمحتوا می توانید کتاب های مجازی را بخوانید و یا به ویدیو، عکس و یا اطلاعات دیگر دسترسی داشته باشید.

Paper Plane

paper_plan

تنها کاری که در این بازی باید انجام دهید کشیدن موشک کاغذی در طول صفحه و رها کردن آن در نزدیکی خط چین قرمز است. این بازی فوق العاده را از دست ندهید.

Neave

neave

این وب سایت که توسط Paul Neave طراحی شده دارای قابلیت های متنوع و خلاقانه ایی است. در این وب سایت از بازی انیمیشن "توپ جهنده" تا مجموعه ای از "موزیک های ریتیمک" را تجربه خواهید کرد. علاوه براین بازی های کلاسیک آرکید و ابزارهای سرگرمی بسیاری را در این وب سایت مشاهده خواهید کرد.

Red vs Blue

redvsblue

"قرمز در مقابل آبی" یک داستان انیمشن است که با کارکترهای بازی چندنفره Halo ساخته شده است در حال حاضر 9 فصل از این سریال انیمیشن ساخته شده که می توانید آن را بصورت مجانی و آنلاین مشاهده کنید.

[ چهار شنبه 22 تير 1390برچسب:, ] [ ] [ انسان زمینی ]


100 Websites to see before die - Part 3 100 Websites to see before die - Part 3

در این مقاله که در ده قسمت مختلف منتشر خواهد شد سعی شده سایت های آموزنده  و سرگرم کننده  که معمولا کمتر کسی آنها را می شناسد معرفی شوند، این سایت ها از آن جمله سایت ها نیستند که بوک مارک شان کنید و به دفعات به آنها سر بزنید ولی مطمئن هستیم لینک آنها را برای دوستان خود ارسال خواهید کرد و عبارت "اگر نبینی از دست می دی" را در متن ایمیل تان اضافه خواهید کرد.

تمام سایت های معرفی شده در مقاله های اینچنینی در بخش معرفی وب سایت گردآوری می شوند تا در مراجعات بعدی راحتر سایت مورد نظر خود را پیدا کنید.

در این قسمت نیز همچون قسمت های پیش ( قسمت اول | قسمت دوم ) 10 سایت دیگر را معرفی می کنیم، برای وارد شدن به هر کدام از سایت های معرفی شده برروی عنوان سایت کلیک کنید.

BLU

blu

اگر به Graffiti یا طرح های نقاشی شده برروی دیوارها علاقه دارید کلکسیونی کاملی از آنها را می توانید در این سایت مشاهده کنید. انیمیشن های موجود در بخش ویدیو سایت را از دست ندهید.

Mr. Wong’s Soup Partments

mrwongs_sm

این سایت بلندترین برج مجازی دنیاست، هر طبقه از این برج توسط یک شخص طراحی و ثبت شده است، اگر بدنبال وقت تلف کردن هستید مشاهده این سایت گزینه مناسبی است، فقط خودتان را برای اسکرول کردن آماده کنید.

Blue Ball Machine

blueball_sm

این سایت نمونه دیگری از هنرهای پیکسلی است، سایت Blue Ball Machine از تعداد زیادی انیمیش ساخته شده است. تمام انیمیشن های کوچک به یکدیگر ربط دارند، دنبال کردن توپ های آبی وقت آدم را نابود می کند  ولی برخی از قسمت های این انیمیشن واقعا جالب و خنده دار هستند. اگر از این سایت خوشتان آمد این دو را هم ببنید: number و follow-ups

The Million Dollar Homepage

milliondollarad_sm

محتوای این سایت تنها یک عکس است. ولی این عکس واقعا بزرگ و زشت است و از کنار هم قرار دادن تبلیغات گران قیمت ساخته شده است.

ایده این سایت بسیار ساده است: ساخت یک تصویر یک میلیون پیکسلی و فروش هر پیکسل به قیمت یک دلار، هر پیکسل نیز می تواند به سایت تبلیغ کننده لینک شود. به نظر می رسد تمام پیکسل های این سایت فروخته شده است و سازنده این سایت Alex Tew یک میلیون دلار درآمد کسب کرده است! چطور می شه از یک همچنین ایده ساده ای اینهمه پول بدست آورد؟ چون اون اولین نفر بود که این فکر به ذهن اش رسید.

80 Gigapixel London

80gplondon_sm

انتخاب بزرگترین عکس دنیا وقعا سخت است، اما تصویر 360 درجه ی که از کل لندن گرفته شده،  گزینه مناسبی برای عنوان  بزرگترین عکس دنیاست. شروع به حرکت در این عکس 80 گیگاپیکسلی کنید ( وضوح تصویر این عکس تقریبا 8,000 برابر عکس های معمولی است که با دوربین های دیجیتال می گیرید) جزئیات تصویر این عکس آنقدر زیاد است که می توانید تابلو های بزرگراه را بخوانید!

Waybackmachine

waybackmachine_sm

با درج آدرس وب سایت مورد نظرخود در Way Back Machine تاریخچه سایت را مشاهده کنید، بعنوان مثال برای خودم واقعا جالب بود وقتی وب سایت مایکروسافت یا گوگل رو در سال 1996 دیدم، تمام تغییرات اکثر سایت های مختلف دنیا د در بازه های  زمان های مختلف قابل مشاهده هستند.

Cleverbot

cleverbot_sm

از دهه 70 تا به حال Bot  ها مختلف کامپیوتری طراحی شده اند که با انسان چت می کنند و به سئوال و جواب می پردازند ولی Cleverbot از همه باهوش تر است و به بسیاری از سئوالات پاسخ درست و منطقی می دهد. وقتی با سئوال و جواب کردن با این بات حسابی خودتون و سرکار گذاشتید، بد نیست برخی از چت های بامزه ای که با Cleverbot انجام شده را مشاهده کنید. برای این کار به Cleverness مراجعه کنید.

Rules For My Unborn  Site

rules_sm

این سایت بطور مرتب با نصیحت های فوق العاده بروز رسانی می شود و می توان یکی دو ساعت وقت برای مطالعه مطالب و مشاهده تصاویرش وقت صرف کرد. فقط نمی دانم این سایت برای چی ف.ل تر شده، من که هر چی گشتم چیزی بدی توش ندیدم!

Wolfram Alpha

wolfram

می خواهید ساعت شهرخاصی را بدانید و یا مثلا بدانید 10 پوند چند گرم است گوگل می تواند برخی از سئوالات متداول را بدون ورود به سایت خاصی پاسخ دهد. البته گوگل تنها سایتی نیست که پاسخ فوری به برخی از سئوالات را می دهد موتور جستجوگر Wolfram Alpha که توسط Stephen Wolfram ساخته شده است در بسیاری از موارد پاسخ های فوری بهتری به شما می دهد و برخلاف گوگل نیازی نیست که سئوال شما در ساختار خاصی مطرح شوند. توضیحات کامل این سایت رو در مقاله ای که قبلا در زومیت منتشر شده مشاهده کنید.

Perry Bible Fellowship

perrybiblefellowship_sm

این سایت یکی از بهترین Comic های تحت وب است، Perry Bible Fellowship ترکیبی از هنر خیالپردازانه و شوخ طبعانه است. نویسنده آن Nicholas Gurewitch هر چند وقت یکبار سایت را بروز رسانی می کند.

[ چهار شنبه 22 تير 1390برچسب:, ] [ ] [ انسان زمینی ]


100 Websites to see before die - Part 2 100 Websites to see before die - Part 2

در این مقاله که در ده قسمت مختلف منتشر خواهد شد سعی شده سایت های آموزنده  و سرگرم کننده  که معمولا کمتر کسی آنها را می شناسد معرفی شوند، این سایت ها از آن جمله سایت ها نیستند که بوک مارک شان کنید و به دفعات به آنها سر بزنید ولی مطمئن هستیم لینک آنها را برای دوستان خود ارسال خواهید کرد و عبارت "اگر نبینی از دست می دی" را در متن ایمیل تان اضافه خواهید کرد. 

تمام سایت های معرفی شده در مقاله های اینچنینی در بخش معرفی وب سایت گردآوری می شوند تا در مراجعات بعدی راحتر سایت مورد نظر خود را پیدا کنید.

در هر قسمت دوم از این مقاله همچون قسمت اول، 10 سایت دیگر را معرفی می کنیم، برای وارد شدن به هر کدام از سایت های معرفی شده برروی عنوان سایت کلیک کنید.

Shape the Hive

shapethehive

این سایت شبیه یک کندوی بسیار بزرگ عسل است که از خانه های کوچک چند ضلعی تشکیل شده و درون این خانه ها عکس و یا ویدویی است که کاربران به اشتراک گذاشته اند، به هر خانه می توان رای داد و یا آن را به اشتراک گذاشت، با سر گشیدن به خانه های مختلف این کندو می توانید تصاویر و ویدیوی های جالبی را مشاهده کنید همچنین می توانید یک قسمت از این کندو را با ویدیو و یا تصویر خود پر کنید.

Get The Glass

gettheglass_sm

در این بازی که جزء بازی های Board Game است از تصاویر خوش آب و رنگ و گرافیک بسیار خوبی استفاده شده است، اگر از بازی های اینچنینی خوشتان می آید این یکی را نیز امتحان کنید. وقتی وارد سایت می شوید لینک به بازی دیگری به نام Got Milk نیز وجود دارد.

The Wilderness Downtown

wildernessdowntown_sm

این سایت محصول مشترک Arcade Fire, Google و مدیر Chris Milk است که از تکنولوژی های HTML 5 در ساخت آن استفاده شده است. The Wilderness Downtown در واقع یک موزیک ویدیو براساس بازدید کننده را نمایش می دهد. حتی اگر به موزیک علاقه ندارید دیدن تکنولوژی های HTML 5 که در این سایت به کار رفته خالی از لطف نیست. قبل از اینکه این سایت رو مشاهده کنید بهتر است بدانید که باید از مرورگری که از HTML 5 پشتیبانی می کند استفاده کنید گزینه پیشنهادی خود سایت هم Google Chrome است. Firefox 4 و Internet Explorer 9 و Opera 11  نیز HTML 5 را پشتیبانی می کنند. همچنین به خاطر داشته باشید که پردازش این سایت کمی بیش تر از صفحات دیگر به CPU کامپیوتر فشار وارد می کند پس صفحه های اضافی را ببندید. من واقعا از دیدن این سایت لذت بردم پیشنهاد می کنم حتما ببینید.

False.jp

false_sm

در این سایت که توسط طراح ژاپنی ساخته شده است، مجموعه ای از تصاویر مجازی ساده جمع آوری شده که برخی از آنها با حرکت ماوس و کلیک کردن تغییر می کند. تصاویری که در این سایت جمع آوری شده اند هيپنوتيزم کننده هستند و می توانند شما را سرگرم کنند. برروی دکمه Menu در سمت چپ بالای صفحه کلیک کرده و تصویرهای مختلف را امتحان کنید.

Pretty Loaded

prettyloaded_sm

Adobe یا بهتر Macromedia با معرفی Flash دنیای وب را دگرگون کرد و تصاویر و انیمیشن را به صفحات وب اضافه کرد ولی یکی از مشکلات آن، زمان لود شدن انیمیشن فلش است برای پر کردن زمان خالی بارگزاری بازی و یا ویدیوی فلش، طراحان ایده های خلاقی را خلق کرده اند و با اجرای یک انیمشن بسیار کم حجم کاربر را از روند لود شدن انیمشن و یا ویدیو مطلع کرده و او را سرگرم می کنند. به این قسمت از فایل های فلش preloader می گویند در سایت Pretty Loaded مجموعه از همین Preloaderها جمع آوری شده است، کلکسیونی از خلاق ترین Loader های دنیا. شما هم می توانید Loader  خودتان را آپلود کنید. این سایت و از دست ندید.

HubbleSite

hubblesite_sm

بعضی وقت ها لازم که بخاطر بیاریم که اصلا مهم نیست که مشکلات شخصی ما چقدر بزرگ هستند چون ما بخش بسیار کوچکی از جهان هستی هستیم. عکس و تصاویر که در سایت HubbleSite از جهان هستی منتشر شده اند بدون شک هر انسانی را شیفته خود خواهد کرد.

We Feel Fine

wefeelfine_sm

ایده کم نظیر این سایت و ظاهر گرافیکی زیباش همه رو به خودش جذب می کند. سایت از تکنولوژی بسیار جالبی برای نمایش انبوهی از جملات استفاده می کند. برای شروع تنها کافی است که برروی قلب قرمز رنگ کلیک کنید و با کلیک برروی هر کدام از نقاط رنگی روی صفحه احساس هر شخص را مشاهده کنید اگر روی جمله نیز کلیک کنید وارد وب سایت و یا وب لاگ نویسنده خواهید شد.

Line Rider

linerider_sm

Line Rider برای بعضی ها فقط یک طنابه، برای برخی دیگه روش زندگی! ولی برای اکثر مردم فقط یک بازی فلش جالبه که با ترسیم خطوط و فشار دادن دکمه Play دوچرخه سوار رو روی مسیر ترسیم شده به حرکت در میاره، ایده و طراحی این بازی واقعا جالب و دیدنیه.

EyezMaze

eyezmaze_sm

EyezeMaze ممکن است برایتان آشنا نباشد ولی اگر اهل بازی های تحت مرورگر باشید حتما سری بازی های GROW را می شناسید، اما اگر GROW را نمی شناسید پیشنهاد می کنیم حتما امتحانشون کنید. این بازی به این شکل است که شما عناصری دارید که می بایست با ترتیب خاصی آنها را برروی صفحه قرار دهید، براساس سرنخ های که توسط انیمیشن های جالب نمایش داده می شوند می بایست ترتیب قرار گیری عناصر را حدس بزنید و برنده بازی شوید، پیشنهاد می کنیم با GROW v.3 شروع کنید.

Anasomnia

anasomnia_sm

اولین موضوع خارق العاده ای که در مورد Anasomnia وجود دارد این است که رویای خواب فقط زمانی که چراغ اتاق را خاموش کرده اید نمایش داده می شود، میزان نور اتاق از طریق وب کم کامپیوترتان تشخصی داده می شود. اگر به سایت اجازه ندهید از وب کم اتان استفاده کند و یا اصلا وب کم ندارید، مشکلی نیست، خودتان با دستی که برروی صفحه نمایش داده می شود کلید لامپ را فشار دهید تا اتاق تاریک شود. موضع جالب توجه دیگر در مورد Anasomnia این است که هر بار که به تماشای رویا می نشینید یک رویای جدید می بینید یعنی رویا با ساختاری خاص بصورت تصادفی نمایش داده می شود و هر بار که چراغ را خاموش می کنید یک رویای جدید خواهید دید.

 

[ چهار شنبه 22 تير 1390برچسب:, ] [ ] [ انسان زمینی ]

 
100 Websites to see before die - Part 1 100 Websites to see before die - Part 1

در این مقاله که در ده قسمت مختلف منتشر خواهد شد سعی شده سایت های آموزنده  و سرگرم کننده  که معمولا کمتر کسی آنها را می شناسد معرفی شوند، این سایت ها از آن جمله سایت ها نیستند که بوک مارک شان کنید و به دفعات به آنها سر بزنید ولی مطمئن هستیم لینک آنها را برای دوستان خود ارسال خواهید کرد و عبارت "اگر نبینی از دست می دی" را در متن ایمیل تان اضافه خواهید کرد.

تمام سایت های معرفی شده در مقاله های اینچنینی در بخش معرفی وب سایت گردآوری می شوند تا در مراجعات بعدی راحتر سایت مورد نظر خود را پیدا کنید.

در هر قسمت از این مقاله 10 سایت معرفی خواهد شد پس با ده سایت اولی که احتمالا تا به حال ندیده اید آشنا شوید:

We Choose The Moon

wechoosethemoon_sm

We choose the Moon این جمله ای است که John F. Kennedy در سال 1962 بیان کرد. We Choose the Moon یک نمایش اینتراکتیو است که توسط NASA اجرا شده و به مردم این امکان را می دهد تا در رابطه با ماموریت آپولو 11 بیشتر دانسته و بصورت مرحله به مرحله در ماموریت شرکت کنند. صدا گذاری واقعی و ایجاد فضای مجازی بی نظیر از دیگر مزایای این سایت است.

Hotel 626

hotel626_sm

Hotel 626 شبیه بازی های ماجرایی ترسناک است که در آن تلاش می کنید تا از یک هتل شبح زده فرار کنید در این راه باید سعی و تلاش بسیار کنید تا ناگهان تلاش تان به مرگ منجر نشود. این بازی معمایی، شبیه بازی های ماجرایی که می شناسید نیست اما بازی بسیار شگفت انگیز است و در آن از ابزارهایی همچون وب کم، میکروفن و یا حتی تلفن همراه شما استفاده خواهد شد.

بخاطر داشته باشید که فقط در شب می توانید این بازی را انجام دهید یعنی 6 بعد از ظهر تا 6 صبح، اگر می ترسید که در شب بازی کنید پس ساعت کامپیوتر را تغییر دهید!

Incredibox

incredibox_sm

یک از بهترین ابزارهای تحت وب برای ساخت موزیک که به شما امکان می دهد تا با کشیدن و رها کردن قسمتهای مختلف برروی تایم لاینی که از مرد های فرانسوی درست شده موزیک مورد علاقه خود را بسازید. توضیح دادنش واقعا سخته خودتون امتحانش کنید پیشمون نمی شید.

The Dionaea House

dionaeahouse_sm

The Dionaea House در این داستان بیش از یک قصه را دنبال می کنید. ما توضیح بیشتری در رابطه با این سایت نمی دهیم ولی اگر زبان انگلیسی تان خوب است پیشنهاد می کنیم خودتان سعی کنید از قسمت های مختلف آن سر دربیاورید چون بسیار سرگرم کننده است.

Ted Caving Page

tedscavingpage_sm

Ted Caving Page از Diaonaea House قدیمی تر است و پیچیدگی کمتری دارد. این داستان شگفت انگیز نمونه غیرعادی از بیان داستان در اینترنت است. ترجیح می دهیم همانند مورد قبلی توضیحات بیشتری ندهیم و خودتان سعی کنید تا این غار شگفت انگیز را تجربه کنید. ولی تنها این موضوع را بدانید که اگر از تاریکی می ترسید دور این داستان را خط بکشید.

Akinator

akinator_sm

وقتی بچه بودید، حتما 20 سئوالی بازی کرده اید؟ شما می بایست در مورد یک شخص و یا یک مکان خاص سئوال می پرسیدید تا به جواب برسید و دوست تان هم با بله و خیر، سعی به هدایتان به سوی پاسخ داشت. حالا می توانید 20 سئوالی را با کامپیوتر بازی کنید.

به هیچ وجه به کارکترهای فیلم و سریال و بازی فکر نکنید، تمام سعی خود را بکار گیرید تا به سئوالات پاسخ دهید، مطمئن هستیم که جا خواهید خورد.

Record Tripping

recordtripping_sm

ماوس شما چرخ اسکرول را دارد؟ اگر ماوس با اسکرول دارید حتما این بازی را امتحان کنید، Record Tripping واقعا جذاب است یک بازی خلاقانه که همه چیز در آن توسط دکمه سمت چپ ماوس و اسکرول کنترل می شود.

State of the Union

stateoftheunion_sm

بدون شک، سخنرانی سالیانه رئیس جمهور امریکا خیلی خشک و کسل کننده است و مناسب وقت صرف کردن نیست ولی سایت State of the Union کاری کرده تا مردم جذب آن شوند. یعنی با ارائه اطلاعات و امار و ارقام به صورت مجازی و قابلیت جستجو در متون و غیره توانسته تاریخ و سیاست را برای همه جذاب کند.

Personas

Personas

Personas یک آزمایش است که توسط آزمایشگاه میدیا MIT ترتیب داده شده است. Personas نام و نام خانوادگی شما را می پرسد و براساس اطاعات گردآوری شده در اینترنت که شامل فعالیت افراد همنام شما است نمودار رنگی را نمایش می دهد که میزان علایق شما را در زمینه های مختلف نشان می دهد. البته اگر اسم شما خاص باشد، اطلاعات مربوط به افراد دیگر را مشاهده خواهید کرد.

Soy Tu Aire

soytuaire_sm

اجازه ندهید تا متن نمایش داده شده در صفحه اول که به زبان اسپانیایی است شما را سردر گم کند. اصلا نیازی نیست حتی یک کلمه به زبان بیاورید تا از موزیک و محتویات مجازی آن لذت ببرید. فقط کافی است با حرکت ماوس جوهر را برروی صفحه بکشید و از موزیک لذت ببرید.

 

[ چهار شنبه 22 تير 1390برچسب:, ] [ ] [ انسان زمینی ]

بچه که بودیم چه دل های بزرگی داشتیم ، بزرگ که شدیم چه دلتنگیم ...

 

 

 

Iran_Eshgh

 

 

 

 

 

کاش دلهامون به بزرگی بچگی بود کاش همان کودکی بودیم

 

که تمام وجودش قلبی پاک و مهربون بود

 

 

 

همون قلب اکبندی که خدای مهربون بهمون هدیه کرده بود

 

مراقب قلبهامون باشیم

 

[ سه شنبه 21 تير 1390برچسب:, ] [ ] [ انسان زمینی ]

  

ترم اول (ترم جو گیریدگی):

 

الو سلام مامانی. منم هوشنگ.
وای مامانی نمی دونی چقدر اینجا خوبه. دانشگاه فضای خیلی نازیه. وای خدا خوابگاه رو بگو.
وقتی فکر می کنم امشب روی تختی می خوابم که قبل از من یه عالمه از نخبه ها و دانشمندای این مملکت توش خوابیدن -
و جرقه اکتشافات علمی از همین مکان به سرشون زده – تنم مور مور میشه...
راستی اینجا تو خوابگاه یه بوی مخصوصی میاد که شبیه بوی خونه اصغر شیره ای همسایه بغلیمونه.
دانشجوهای سال های بالاتر میگن این بوی علم و دانشس!
لامسب اینقدر بوی علم و دانش توی فضا شدیده که آدم مدهوش میشه!!!
پریشب یکی از بچه ها به خاطر Over Dose از دانش رفت بخش مسمویت بیمارستان!
 
 
 
ترم دوم (ترم عاشق شدگی):
 
آه ای مریم. ای عشق من. همه زندگی من.
می خواهم درختی شوم و بر بالای سرت سایه بیفکنم تا بر شاخسار من نغمه سرایی کنی.
می خواهمت با تمام وجود عزیزم.
همه پول و سرمایه من متعلق به توست.
بدون تو این دنیا رو نمی خوام. کی میشه این درس من تموم شه تا بیام بات ازدواج کنم...
امروز یک ساعت پشت پنجره کلاستون بودم و داشتم رخ زیبایت را که همچون پروانه ای در کلاس می درخشیدی تماشا می کردم...
 
 
 
ترم سوم (ترم افسردگی):
 
الو مامان سلام.
مریم منو ول کرد و گذاشت رفت!
مامان جون افسرده شدم اولین عشقم بود دارم میمیرم از غصه.
ای خدا بیا منو بکش راحتم کن.
مامان من این زندگی رو نمی خوام.....
 
 
ترم چهارم (ترم زرنگ شدگی):
 
الو سلام مهشید جون خوبی عزیزم؟
منم پژمان! کجایی نفس؟ نیستی؟
دلم تنگ شده واست. گنجشک کوچولوی من. بیا ببینمت قربونت برم...
مهشید جون من پشت خطی دارم. مامانمه. بعداً بت زنگ میزنم.......
الو به به سلام چطوری ندا جون؟
آره بابا داشتم با مامانم صحبت می کردم...
پیرزن دلش تنگ شده واسم! جوجوی من حالت خوبه؟
به خدا منم دلم یه ذره شده واست.
باشه عزیزم فردا ساعت 11 پارک پشت دانشکده دارو....
 
 
 
ترم پنجم (ترم مشروطه گی):
 
الو سلام استاد!
قربون بچه ات! دارم مشروط میشم، 2 نمره بم بده.
به خدا دیشب بابابم سکته کرد، مرد.
مامانم هم از غصه افتاد پاش شکست الان تو آی سی یو بستریه.
منم ضربه روحی خوردم دچار فراموشی شدم اصلاً شما رو هم یادم نمیاد ....
قول میدم جبران کنم....
 
 
 
ترم ششم (ترم ولخرجیدگی) :
 
الو مامان من خونه می خوام!
راستی اون 50 تومنی که 3 روز پیش فرستادی تموم شد.
دوباره بفرست.خرج پروژه ام شد!!!
 
 
ترم هفتم (ترم پاتوقیده گی):
 
خودتون دیگه میفهمین
 
 
 
ترم هشتم (ترم فارغ التحصیلگی):
 
الو سلام خانم.
واسه این آگهی که توی روزنامه دادید تماس گرفتم.
فرموده بودید آبدارچی با مدرک لیسانس و روابط عمومی بالا....

 

 

[ سه شنبه 21 تير 1385برچسب:, ] [ ] [ انسان زمینی ]

شش چپ اندکی از شش راست کوچکتر می باشد تا فضای کافی برای قرار گیری قلب فراهم آید.
هر چشم مگس دارای 10 هزار عدسی می باشد.
مقاومت موش صحرایی در برابر بی آبی بیشتر از شتر می باشد.
جمعیت میمون های هند بالغ بر پنجاه میلیون می باشد.
یک نوع وزغ وجود دارد که در بدن خود سم کافی برای کشتن دو هزار و دویست انسان در اختیار دارد.
مهندسین در نظر دارند تونل زیر آبی بین لندن و نیویورک احداث کنند که مسافرت بین این دو شهر در کمتر از یک ساعت انجام بگیرد.
به زودی کنترل هایی به بازار ارائه خواهد شد که کوکی هستند و بدون باتری کار می کنند با یک بار کوک کردن این نوع کنترل ها تا هفت روز بدون هیچ مشکلی کار می کنند.
در هر ثانیه خورشید پانصد و چهل میلیون تن هیدروژن را به چهار صد و نود و پنج میلیون تن هلیم تبدیل می کند.
پنجاه درصد از زنان سیگاری که به خاطر مضرات سیگار جان خود را از دست می دهند بر اثر حمله قلبی می باشد یعنی اینکه سیگار کشیدن فقط باعث سرطان نیست بلکه حمله قلبی ناشی از ان می باشد.
برای تولید هر 1000 کیلوگرم کاغذ بازیافتی فقط حدود هزار و پانصد کیلو گرم کاغذ کهنه مورد نیاز است که با این شیوه نزدیک به 90 درصد در مصرف آب بیش از 50 درصد انرژی و 75 درصد آلودگی هوا کاهش می یابد.
اگر تار عنکبوت به کلفتی مغز یک مداد به هم تنیده شود می تواند سنگینی یک هواپیمای بزرگ بوینگ را تحمل کند.
مساحت خلیج فارس تقریبا برابر با مساحت کرمان است خلیج فارس هشت هزار کیلومتر مربع بیشتر نیست.
 

[ سه شنبه 21 تير 1390برچسب:, ] [ ] [ انسان زمینی ]

در مسير جاده رضوانشهر به تالش و در 17 کيلومتري تالش به يک باره مسافران خود را مواجه با يک تونل جنگلي يا جاده اي جنگلي و بس زيبا مي بينند که چشمان هر بيننده اي را خيره مي نمايد.جاده اي با درختاني سروقد که چتري از برگهاي سبز را بر روي خود به نظاره نشسته است.

جاده گيسوم تونلي جنگلي را با نسيم خنک کوهستان هاي تالش در هم آميخته تا تن و جان هر رهگذري را آرامش ببخشد و روحش را آسايش دهد.گيسوم جايي است که جنگل و دريا به هم مي رسند و سحر طبيعت به اوج خود مي رسد.

امروزه گيسوم تنها نام آشنايي در جغرافياي گردشگران داخلي نيست بلکه به قطبي ساحلي در گوشه شمال غربي درياي خزر تبديل شده است که از اقصي نقاط کشور گردشگران را به سوي خود مي خواند البته اين طبيعت زيباي گيلان است که براي هر بيننده اي جذاب است ولي در گيسوم طبيعت مناظري بديع وشاهکار را از خود به نمايش مي گذارد که اين قسمت از گيلان را از ساير جاها متمايز مي نمايد.

[ سه شنبه 21 تير 1390برچسب:, ] [ ] [ انسان زمینی ]


آموخته ام… با پول می شود: خانه خرید ولی آشیانه نه، رختخواب خرید ولی خواب نه، ساعت خرید ولی زمان نه، می توان مقام خرید ولی احترام نه، می توان کتاب خرید ولی دانش نه، دارو خرید ولی سلامتی نه، خانه خرید ولی زندگی نه،   می توان قلب خرید، ولی عشق را نه.

آموخته ام … تنها کسی که مرا در زندگی شاد می کند کسی است که به من می گوید: تو مرا شاد کردی

آموخته ام …  مهربان بودن، بسیار مهم تر از درست بودن است

آموخته ام …  هرگز نباید به هدیه ای از طرف کودکی، نه گفت

آموخته ام … همیشه برای کسی که به هیچ عنوان قادر به کمک کردنش نیستم دعا کنم

آموخته ام … مهم نیست که زندگی تا چه حد از شما جدی بودن را انتظار دارد، همه ما احتیاج به دوستی داریم که لحظه ای با وی به دور از جدی بودن باشیم

آموخته ام … گاهی تمام چیزهایی که یک نفر می خواهد، فقط دستی است برای گرفتن دست او، و قلبی است برای فهمیدن وی

آموخته ام … راه رفتن کنار پدرم در یک شب تابستانی در کودکی، شگفت انگیزترین چیز در بزرگسالی است

آموخته ام …  زندگی مثل یک دستمال لوله ای است، هر چه به انتهایش نزدیکتر می شویم سریعتر حرکت می کند

آموخته ام …  پول شخصیت نمی خرد

آموخته ام …  تنها اتفاقات کوچک روزانه است که زندگی را تماشایی می کند

آموخته ام …  خداوند همه چیز را در یک روز نیافرید. پس چه چیز باعث شد که من بیندیشم می توانم همه چیز را در یک روز به دست بیاورم

آموخته ام …  چشم پوشی از حقایق، آنها را تغییر نمی دهد

آموخته ام …  این عشق است که زخمها را شفا می دهد نه زمان

آموخته ام …  وقتی با کسی روبرو می شویم انتظار لبخندی جدی از سوی ما را دارد

آموخته ام …  هیچ کس در نظر ما کامل نیست تا زمانی که عاشق بشویم

آموخته ام …  زندگی دشوار است، اما من از او سخت ترم

آموخته ام …  فرصتها هیچ گاه از بین نمی روند، بلکه شخص دیگری فرصت از دست داده ما را تصاحب خواهد کرد

آموخته ام …  لبخند ارزانترین راهی است که می شود با آن، نگاه را وسعت داد

چارلی چاپلین

 

[ سه شنبه 21 تير 1390برچسب:, ] [ ] [ انسان زمینی ]

خدایا تقدیر مرا خیر بنویس


آنگونه که آنچه را تو دیر می خواهی من زود نخواهم


 و آنچه را تو زود می خواهی من دیر نخواهم

[ سه شنبه 21 تير 1390برچسب:, ] [ ] [ انسان زمینی ]



گروه اینترنتی قلب من


١) شکم بزرگ:
 
در اين حالت، چون تعادل انحناي کمري يا لوردوز به هم مي‌خورد ستون مهره‌ها ناچار است انحناي مهره‌هاي سينه‌اي يا کيفوز را بيشتر کند و همين امر به گودي زياد کمر، قوز پشتي و بر هم خوردن راستاي قرار گرفتن سر و انحناي گردني منجر مي‌شود و درد ايجاد مي‌شود.

 
٢) بد خوابيدن:
 
وقتي اصول صحيح خواب را رعايت نمي‌کنيد مي‌بينيد که صبح روز بعد از شدت درد قادر به بلند شدن نيستيد. بهتر است به پهلو بخوابيد و بالش شما فاصله شانه تا سر را پر کند. اگر به پشت بخوابيد، قوس گردني شما در صورت مناسب نبودن بالش به جاي تمايل به عقب، به جلو مي‌آيد و آرتروز گردني و درد ايجاد مي‌شود. بدون بالش خوابيدن يا بالش کوتاه همان‌قدر بد هستند که انتخاب بالش بلند. دمر هم نخوابيد و اگر مجبوريد يک بالش زير شکم و لگن خود بگذاريد تا گودي کمرتان زياد نشود و محل اتصال مهره آخر کمر به باسن دردناک نشود. تشک شما نبايد زيادي نرم يا زيادي سفت باشد.

 

٣) بغل کردن بچه‌ها:
بستن حامل‌هايي که بچه‌ها را در آن مي‌گذاريد به ستون مهره شما فشار مي‌آورد. اگر مي‌خواهيد فرزندتان را بغل کنيد او را به پهلو تکيه بدهيد، يعني يک پايش جلو و پاي ديگر بچه عقب باشد تا وزن او به پهلويتان وارد شود.

٤) نشستن چهار زانو يا دو زانو:
 
وقتي چهار زانو يا دو زانو مي‌نشينيد باعث تخريب غضروف خود مي‌شويد. روي صندلي استاندارد بنشينيد و زاويه ١٢٠ درجه را رعايت کنيد. قوز به جلو (زاويه کمتر از ٩٠) و يا عمود نشستن راستاها را به هم مي‌زند و بدن ما سعي مي‌کند به عضلات منطقه فشار بياورد تا در حد ممکن راستاهاي طبيعي را حفظ کنند و همين عامل، درد را به وجود مي‌آورد. پا، باسن، پشت و کتف شما بايد نقاط تماس هنگام نشستن صحيح باشند.

 
٥) ايستادن طولاني:
 
معمولا به دليل وجود شکم برآمده در چاق‌ها و يا عضلات ضعيف کمري در لاغرها و از همه بدتر عدم رعايت اصول صحيح ايستادن، به دنبال طولاني ايستادن دردها شروع مي‌شوند. وقتي مي‌ايستيد بايد يک پا جلوتر از ديگري باشد و پاي ديگر ١٥ سانتي‌متر بالاتر باشد تا فشار وزن‌تان عملا تقسيم شود. پاها را مرتب با حفظ همين ١٥ سانتي‌متر از زانو خم کنيد تا لوردوز کمري زياد نشود و درد و خستگي به وجود نيايد. در بعضي مشاغل، داشتن زيرپايي الزامي است.

 
٦) بلند کردن جسم سنگين:
 
رعايت اصول بلند کردن اجسام مهم است. جسم را با دست بگيريد. يک پا اهرم و پاي ديگر جلو باشد. دست‌ها به بدن چسبيده باشد و از راستاي دست‌ها نيرو بگيريد نه از کمرتان.
 

 

[ سه شنبه 21 تير 1390برچسب:, ] [ ] [ انسان زمینی ]

 - مطالب بسیاری درباره جاسوسی گوگل به سود غربی‌ها منتشر شده که این گزارش، با ذکر موارد متعدد، این موضوع را برای کسانی که به جاسوس‌بودن گوگل شک دارند، اثبات می‌کند.

خواندن این مطلب برای افرادی که جاسوس‌بودن گوگل و شدت خطر آن را برای کشورهایی مانند جموری اسلامی ایران نوعی “توهم توطئه” می‌دانند و به آن بی‌اعتنا هستند توصیه می شود.
شهرکی را در نظر بگیرید که فقط یک فروشگاه برای تأمین نیازهای مردم داشته باشد. صاحب این فروشگاه از آنجا که آدم زرنگی است، همه جور جنس در آن می‌فروشد. از مایحتاج منزل تا روزنامه و وسائل برقی و لوازم‌التحریر و حتی در این فروشگاه مکانی هم برای نگهداری کودکان و جایی برای استراحت والدین و گپ زدن آنها با هم تدارک دیده است.
صاحب فروشگاه از طریق مرور لیست کالاهایی که مردم خرید می‌کنند، به نیازهای آنها و خانواده‌شان پی می‌برد و برای‌شان برنامه‌ریزی می‌کند. او یک نقشه از شهرک با مقیاس ۱:۵۰۰ روی یکی از دیوارهای فروشگاه نصب کرده و مراجعان علاقه‌مند معمولاً مکان منزل خود را روی آن بررسی می‌کنند. صاحب فروشگاه بدون اینکه کلامی با آنان صحبت کند، به مرور زمان آدرس منزل آنها را ‌می‌یابد.
مثال بارز این مسأله را در محله‌های خودمان می‌توانیم ببینیم. مغازه‌دارها اطلاعات جامعی در مورد اهل محل دارند. هرکس اطلاعاتی در مورد کسی می‌خواهد، از بقال محل می‌پرسد!
ما از گوگل چه می‌دانیم؟
بسیاری از ما وقتی اسم گوگل به میان می‌آید، تصویری از یک موتور جست‌وجوی مشهور در ذهن‌مان نقش می‌بندد. این شرکت اینترنتی، هم‌اکنون خدمات مختلفی را به کاربران سراسر جهان ارائه می‌دهد. جست‌وجوی اطلاعات، پست الکترونیک (رایانامه)، گفت‌وگوی آنلاین (چت)، خواننده خوراک (فیدریدر) از مهم‌ترین این خدمات هستند اما خدمات گوگل به اینها منتهی نمی‌شود. گوگل ده‌ها سرویس مختلف را برای کاربران عرضه می‌کند.
مثلاً Google Docs ابزار بسیار سودمند آنلاینی است که جایگزین خوبی برای ورد و اکسل مایکروسافت محسوب می‌شود. همه‌جا هم در دسترس است و می‌توانید اسنادتان را بسادگی به اشتراک بگذارید و بطور گروهی آنها را ویرایش کنید.
گوگل‌ارث (GoogleEarth) که برای مشاهده کره زمین و مکان‌های مختلف آن بصورت مجازی است.
سرویس آمار بازدید سایت گوگل (Google Analytics)، ابزاری بسیار کامل است. هر نوع اطلاعاتی در مورد بازدیدکنندگان سایت‌تان که بخواهید به شما می‌دهد. اکثر شهرهای ایران را می‌شناسد و بازدیدکنندگان‌تان از هر شهری را به شما اطلاع می‌دهد.
گوگل دسک‌تاپ، ابزار جست‌وجوی داخل رایانه شخصی شما که تمام فایل‌های داخل رایانه‌تان را بسرعت و مانند جست‌وجوی اینترنت برای‌تان می‌یابد. کافی است آن را نصب کنید و به آن فرصت بدهید تا فایل‌های داخل رایانه شما را شناسایی کند. گوگل دسک‌تاپ در کنار موتور جست‌وجوی خود، امکانات بسیار جالب دیگری به نام Gadget هم دارد که شامل انواع ابزار کاربردی و سرگرمی جالب می‌شود.
مترجم گوگل (Google Translator) متون شما را به ۳۶ زبان مختلف می‌تواند ترجمه کند.
خدمات گوگل محدود به اینها نیست و شامل موارد بیشتری در حوزه خرید و فروش، پاسخ به سؤالات و … می‌شود.
گوگل علاوه بر اینها سایت‌های زیادی را هم خریداری کرده است. سایت‌هایی که کاربران زیادی در آنها فعالیت می‌کنند. مثلاً یوتیوب (Youtube) سایتی است که کاربران می‌توانند فیلم‌ها را در آن به اشتراک بگذارند. این سایت توسط گوگل خریداری شده است.
وجه اشتراک این سایت‌ها و خدمات مختلف در تعداد بسیار کاربران‌شان است. کاربرانی که اکنون با کلمه کاربری (Account) که در گوگل دارند از خدمات این سایت‌ها بهره‌مند می‌شوند.
رایگان؟!
همه موارد بالا از خدمات مفیدی است که گوگل به کاربران خود می‌دهد اما آیا تا به حال این سؤال برای‌تان پیش آمده که این همه خدمات، چرا برای شما “رایگان” عرضه می‌شود؟
همه ما شنیده‌ایم و می‌دانیم که انجام این کارها برای گوگل هزینه زیادی دارد. سرمایه‌گذاران بزرگی باید پول خرج کنند، مهندسان زیادی در حوزه‌های مختلف باید دورهم جمع شوند، قطعات فنی زیادی مثل سرورها و چیزهای دیگر باید ساخته شده و در کنار هم قرارگیرند تا چیزی به عنوان گوگل و خدمات آن در صفحه مرورگر ما عینیت پیدا کند.
استفاده از این همه، برای ما تقریباً هیچ هزینه‌ای ندارد. ظاهراً همه چیز مجانی است. اما چرا؟!
تبلیغات و …. ؟!
در محیط اینترنت سایت‌هایی که بازدیدکننده بیشتری را به خود جلب کنند، محل مناسبی برای کسب اطلاعات از کاربران و همچنین تبلیغات برای آنها می‌شوند. گوگل نیز از این امر مستثنی نیست؛ اما گوگل هیچ تبلیغی را در صفحه اول خود نمی‌گذارد. گوگل با توجه به نوع جست‌وجویی که شما انجام می‌دهید، برای شما تبلیغات مرتبط نشان می‌دهد.
همچنین گوگل با توجه به محتوای نامه‌هایی که در صندوق ایمیل‌تان دارید، به شما تبلیغ نشان می‌دهد. یعنی با توجه به محتوای نامه‌هایی که شما برای افراد دیگر می‌فرستید یا برای شما می‌آید، به شما تبلیغات مرتبط نشان می‌دهد.
کار از این به بعد کمی مخفیانه‌تر می‌شود. او می‌تواند با تحلیل و بررسی جست‌وجوها و همچنین محتوای نامه‌ها و همچنین صفحاتی که کاربران به آنها مراجعه می‌کنند (یعنی اطلاعاتی که نیاز کاربران هست) به اطلاعات ذی‌قیمتی در مورد کاربرانش دست پیدا کند. این اطلاعات می‌تواند در مورد تک‌تک کاربران یا اقشار خاصی از کاربران در محدوده‌های مکانی یا زمانی خاص باشد. مثلاً می‌تواند بفهمد که نویسنده متنی که یک حساب کاربری در گوگل دارد به دنبال چه چیزهایی در گوگل بوده یا برای دسته کسانی که در محدوده مکانی “استان تهران” زندگی می‌کنند چه چیزهایی اهمیت دارد. حتی می‌تواند بفهمد کاربران اینترنت در مثلاً استان “آذربایجان غربی” یا شهرستان “فسا” در “استان فارس” در زمان عیدنوروز بیشتر به دنبال چه چیزهایی هستند. او می‌تواند از این طریق بسیاری از خواسته‌ها و سلایق ما و جامعه‌ای که در‌ آن هستیم را بفهمد. 

شاید اینها خیلی برای ما اهمیت نداشته باشد ولی برای برخی افراد و شرکت‌ها اطلاعات بسیار مفید و حتی حیاتی قلمداد می‌شوند. چطور؟ اگر با بحث‌های بازاریابی و تولید و فروش محصول آشنا باشید، به دست آوردن نیاز و سلیقه مخاطب برای تولیدکنندگان اهمیت زیادی دارد. گوگل با تحلیل محتوای اطلاعاتی که از کاربران به دست می‌آورد (مثل اطلاعات مکانی، نوع جست‌وجوها، محتوای نامه‌ها و …)، اطلاعات بسیار ذی‌قیمتی برای شرکت‌های مختلف تهیه می‌کند و اینجاست که باید برای به دست آوردن این اطلاعات پول خرج کرد. یک‌سری از اطلاعات دم دستی‌تر در اختیار عموم قرار داده می‌شود تا قدرت گوگل نشان داده شود و ایجاد جذابیت کند مثل اطلاعاتی که در مورد بیشترین کلمات جست‌وجو شده از شهرهای مختلف جهان می‌توانید روی سایت گوگل ببینید.
تا اینجای مسأله را شاید بتوان با استناد به توافقنامه‌ای که در ابتدای استفاده از گوگل و یا هنگام عضویت در آن می‌خوانید و قبول می‌کنید، هضم کرد.
شما با قبول این توافقنامه، به گوگل این اجازه را می‌دهید که از اطلاعات شما این گونه استفاده‌ها را انجام دهد.
به هرصورت باید بدانیم که گوگل چیزی بیش از آنچه که ما هزینه آن را می‌پردازیم، به ما نمی‌دهد. هزینه‌ای که ما به گوگل می‌پردازیم، همان استفاده کردن ما از گوگل است. کافی است که ما وارد سایت گوگل شویم و از خدماتش مثل جست‌وجوی عبارات و عکس‌ها، استفاده از جی‌میل و … استفاده کنیم تا هزینه این خدمات را پرداخته باشیم!
اما چیز دیگری در این بین هست که مسأله را برای کاربران حساس‌تر می‌کند. آیا گوگل می‌تواند به عنوان یک بازوی اطلاعاتی- امنیتی برای به دست آوردن اطلاعات از مردم و یا مبارزه با دشمنان دولت‌ها استفاده شود؟
پاسخ این مسأله، مثبت است و با توجه به دلایل و شواهدی که در ادامه مطلب به آنها  اشاره می‌شود، دولت آمریکا خود یکی از حامیان اصلی آن است.
گوگل از شما چه می‌داند؟
اطلاع از وضعیت علمی، نظامی، اقتصادی، فرهنگی و به هرصورت اطلاع از وضع دولت‌های دیگر و نیروهای مرتبط با آنان، نقش اساسی در تأمین امنیت یک دولت خاص (در اینجا یعنی آمریکا) خواهد داشت. برای آمریکا اهمیت زیادی دارد تا بداند محققان کشور “الف” در زمینه پژوهش‌های علمی ـ صنعتی خاص، به چه نتایجی دست یافته‌اند؟ برای آنها اطلاع از وضعیت اقتصادی و فرهنگی یک کشور خیلی مهم است. همچنین در زمینه‌هایی که به آن نام تروریسم می‌دهند، شناخت تحرکات تروریست‌ها و گروه‌هایی از این دست برای***شان اهمیت حیاتی دارد.
دستیابی به این اطلاعات از جمله مواردی است که هزینه زیادی برای کسانی که این اطلاعات را می‌خواهند، دارد.
گوگل چگونه می‌تواند در تأمین اهداف مزبور نقش ایفا کند؟ باید دید که گوگل چقدر در کسب این اطلاعات مفید است؟ آیا گوگل می‌تواند وضعیت تحقیقات علمی ـ صنعتی یک جامعه خاص را بفهمد؟ آیا گوگل می‌تواند ارتباطات بین افراد مختلف و احیاناً تروریست‌ها را آشکار کند؟
استفاده شما از معمول‌ترین خدمات گوگل یعنی جست‌وجوی اطلاعات (Search)، اطلاعات زیر را در اختیار گوگل قرار می‌دهد:
۱- شماره IP رایانه شما: این شماره بسته به شرایط، مکان رایانه شما و اطلاعات مرتبطی را در دنیای اینترنت نشان می‌دهد؛ مثلاً اینکه شما از چه ISP (شرکت تامین کننده اینترنت) استفاده می‌کنید و شهری که هم اکنون در آن هستید و چیزهایی از این قبیل.
۲- نوع سیستم‌عامل (مثل ویندوز xp) و مرورگری که شما با آن کار می‌کنید (مثل فایرفاکس) و دقت صفحه نمایش شما (مثلا ۸۰۰ در ۶۰۰)
۳- کلماتی که توسط گوگل، جست‌وجو کرده‌اید.
۴- تمام سایت‌هایی که از طریق صفحه جست‌وجوی گوگل وارد آنها شده‌اید.
۵- اگر شما دارای یک حساب جی- میل (Gmail) در گوگل باشید، باید اطلاعات زیر را به موارد بالا اضافه کنید:
- چه کسانی به شما نامه فرستاده‌اند.
- کسانی که از شما نامه دریافت داشته‌اند.
- محتوای همه نامه‌های شما.
حتی اگر شما در جی‌میل، حسابی نداشته باشید، نامه‌هایی که برای دارندگان جی‌میل ارسال کرده یا از آنها دریافت کرده‌اید شامل این موضوع می‌شوند.
استفاده شما از خدمات مختلف گوگل (مثل خبرخوان) و سایت‌های وابسته، اطلاعات بسیار بیشتری در اختیار گوگل می‌گذارد؛ مثلاً اگر شما در شبکه اجتماعی اُرکات (Orkut) عضو باشید، تمام ارتباطات و فعالیت‌های شما در این شبکه در اختیار گوگل است.
موارد دیگری هم هستند که برای کاربران کشور ما فعلاً(!) کاربرد و اهمیتی ندارند، ولی به آنها اشاره می‌شود.
بعنوان مثال Latitude ابزاری است که امکان به اشتراک‌گذاری اطلاعات در مورد موقعیت جغرافیایی افراد از طریق تلفن همراه را در سرویس My Location  فراهم می‌کند. اگر چه در این سرویس کاربر با انتخاب یک گزینه به گوگل اعلام می‌کند موقعیت جغرافیایی او را شناسایی نکند، این شرکت در سرور خود آخرین اطلاعات مربوط به موقعیت فیزیکی او را در سرور خود نگه می دارد. آیا می‌دانستید گوگل از طریق این سرویس از عمر باتری گوشی شما و دیگر اطلاعاتی که به ظاهراً اهمیتی ندارند هم مطلع می‌شود؟

بررسی جست‌وجوها
بهتر است ادامه گزارش را برای شمایی بنویسیم که می‌خواهید کارتان از دید شخص سومی مانند گوگل مخفی بماند. بسیاری از مردم به هر دلیل می‌خواهند مقصودشان از جست‌وجوهایی که در شبکه انجام می‌دهند، پنهان بماند اما گوگل مجموع جست‌وجوهایی را که از طریق دستگاه رایانه هر شخص انجام شده می‌داند. آمار استفاده از سرویس‌های مختلفی که از طریق این رایانه انجام شده (مثل ایمیل و…) را هم دارد. برایش خیلی سخت نیست تا بفهمد کدام جست‌وجو واقعی و کدام برای ردگم‌کردن است. حتی گوگل می‌داند که از صفحات جست‌وجویی که برای‌مان فراهم کرده، در چه سایت‌هایی کلیک کرده‌ایم. فرض کنید لابلای جست‌وجوهایی که انجام می‌دهیم چند جست‌وجوی بی‌ربط به موضوع هم بکنیم تا طرف‌مان (یعنی گوگل) منظور ما را نفهمد و مثلاً رد گم‌ می‌کنیم  اما بدلیل اینکه کل عملیات ما تحت‌نظر گوگل انجام پذیرفته، خیلی نمی‌توانیم به پوشیده‌ماندن کارمان اطمینان داشته باشیم.

بررسی نامه‌های الکترونیک
یکی دیگر از چیزهایی که به ذهن می‌رسد این است که محتوای نامه‌های ما را بررسی کند. اگر مواردی از ارتباطات مشکوک در آنها یافت، مسأله را دنبال می‌کند تا به سرنخ‌های بیشتر و مدارک محکم‌تر برسد و نهایتاً این امور به مراجع خاص آن ارجاع می‌شود.
شاید بگوییم که ما برای ارتباط با افراد بیگانه ایمیل‌ها را با نام مستعار می‌سازیم و از اطلاعات با عنوان مستعار استفاده می‌کنیم. البته کار خوبی است، اما اصلاً نباید به آن اطمینان کرد. اجازه بدهید مثال:
بسیار پیش‌آمده که در صندوق ایمیل شما که به نام مستعار ایجاد کرده‌اید- نامه‌ای برای دوستتان فرستاده باشید. کافی است دوست شما در پاسخ ایمیل شما، نام واقعی شما را ببرد. یعنی تمام زحمات شما برای مخفی ماندن هویت‌تان بر باد رفت؛ ادامه این ماجرا مساوی است با لو رفتن اطلاعات بیشتر در مورد هویت شما و دوستان‌تان.

شاید بگویید «من یک ایمیل برای ارتباطات ناشناس دارم و یک ایمیل دیگر برای ارتباط با دوستانم.» خب این هم راه حل بهتری است اما هنوز اطمینان بخش نیست. هر بار که از گوگل استفاده می‌کنید، گوگل رایانه شما را با یک کوکی (با شماره شناسایی یکتا) شناسایی می‌کند. این کوکی دو سال روی رایانه شما اعتبار دارد و با هربار استفاده از گوگل، مجدداً احیا می‌شود. خب وقتی ببیند یک بار از ایمیل ۱ و بار دیگر از ایمیل ۲ روی این رایانه استفاده شده، احتمال زیادی می‌دهد که هر دو متعلق به یک نفر باشد.
اگر صندوق ایمیل شما در گوگل (Gmail) باشد، گوگل تمام ایمیل‌هایی که از آن ارسال یا به آن آمده باشد را می‌داند.
کسانی که با ریاضیات و آمار سر و کار دارند، می‌دانند که خیلی راحت‌ می‌توان از طریق “گراف”، ارتباط بین ایمیل‌ها، هویت‌ها را تشخیص داد.
البته شکل بالا، مثال بسیار ساده‌ای از گراف مزبور است. از طریق تحلیل محتوای ایمیل‌ها می‌توان به موضوع ارتباطات بین ایمیل‌ها پی برد.
ایمیل‌ها از نظر ارتباطات کاری، ارتباطات دوستانه، ارتباطات خانوادگی و عاطفی و … می‌تواند دسته‌بندی ‌شود. رایانه‌ها و مکان جغرافیایی آنها هم معلومند. مشکل بتوان در چنین شبکه‌ای هویت مخفی داشت. شواهد زیادی در دست هست که نشان می‌دهد اطلاعات حتی پس از حذف آنها توسط کاربران، در سرورهای گوگل نگهداری می‌شود.
بررسی گفتوگوهای آنلاین (چت)
گفت وگوهای ما در محیط‌های چت (chat) حاوی اطلاعات زیادی است و همانند ایمیل‌ها قابل تحلیل و پیگیری هستند.  بررسی استفاده ما از سرویس‌های مختلف گوگل
وقتی استفاده کاربران از خدمات مختلف گوگل به این موارد اضافه می‌شود، مسأله ابعاد جدیدتری به خود می‌گیرد. خدمات مختلفی که گوگل روی سایت خود فراهم کرده، موجب اشتیاق هرچه بیشتر کاربران برای استفاده از گوگل می‌شود. البته برای استفاده از بسیاری از این خدمات باید در گوگل یک حساب کاربری ایجاد نمود. استفاده از فیدریدر (یا خواننده خوراک) سایت‌های موردعلاقه ما را برای گوگل معلوم می‌نماید. استفاده ما از سرویس گوگل‌ارث (Google Earth)، مکان‌های مهم و مورد توجه ما را برای گوگل معلوم می‌سازد. از این طریق راحت می‌توان فهمید شما در کجا کار می‌کنید یا خانه‌تان کجاست؟ یا مکان‌های مهم و مورد توجه شما چه جاهایی هستند؟
ادامه خبر در سایت ظهور

[ سه شنبه 21 تير 1390برچسب:, ] [ ] [ انسان زمینی ]

پسر یک شیخ عرب برای تحصیل به آلمان رفت. یک ماه بعد نامه ای به این مضمون برای پدرش فرستاد:

«برلین فوق‏العاده است، مردمش خوب هستند و من واقعا اینجا را دوست دارم، ولی یک مقدار احساس شرم می‏کنم که با مرسدس طلاییم به مدرسه بروم در حالی که تمام دبیرانم با ترن جابجا می ‏شوند.»

مدتی بعد نامه‏ ای به این شرح همراه با یک چک یک میلیون دلاری از پدرش برای او رسید:

«بیش از این ما را خجالت نده، تو هم برو و برای خودت یک ترن بگیر!»

[ سه شنبه 21 تير 1390برچسب:, ] [ ] [ انسان زمینی ]

 

رسم و رسوم ازدواج 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 **********************************************************************


[ سه شنبه 21 تير 1390برچسب:, ] [ ] [ انسان زمینی ]

ده دلیلی که خداوند زن را آفرید !!! (طنز)
1- خدا نگران بود که آدم در باغ عدن گم بشه چون اهل پرسیدن آدرس نبود.

2 -خدا میدونست یه روزی آدم نیاز داره یک کسی کنترل تلویزیون رو بهش بده.

3 -خدا میدونست که آدم هیچ وقت خودش وقت دکتر نمیگیره!

4 - خدا میدونست اگه برگ انجیر آدم تموم بشه، هیچ وقت خودش برای خودش یکی دیگه نمیخره. ...

5- خدا میدونست که آدم یادش میره آشغالا رو بیرون ببره

6- خدا می دونست ادم ،آدم بشو نیست

7- خدا میدونست که مانند یک باغبون ، آدم برای پیدا کردن ابزارهاش نیاز به کمک داره

8- خدا میدونست که آدم به کسی برای مقصر دونستش برای موضوع سیب یا هر چیز دیگری نیاز داره

9- همونطور که در انجیل آمده است : برای یک مرد خوب نیست تنها بماند و به عنوان دلیل شماره یک

10- خدا به آدم نگاه کرد و گفت : من بهتر از این هم می تونم خلق کنم....

[ دو شنبه 20 تير 1390برچسب:, ] [ ] [ انسان زمینی ]

http://slatey.in/namardi.jpg


 

[ دو شنبه 20 تير 1390برچسب:, ] [ ] [ انسان زمینی ]

http://upload.iranvij.ir/images/pxrmhxlb8yf3m4arq.jpg

[ دو شنبه 20 تير 1390برچسب:, ] [ ] [ انسان زمینی ]




بقیه عکسها در ادامه مطلب


ادامه مطلب
[ دو شنبه 20 تير 1390برچسب:, ] [ ] [ انسان زمینی ]

به این می گویند سیستم اینترنت ذغالی!یعنی سی و نه سال صبر کرده که تازه الان به نصفه رسیده؟

یعنی سی و نه سال صبر کرده که تازه الان به نصفه رسیده؟

[ دو شنبه 20 تير 1390برچسب:, ] [ ] [ انسان زمینی ]

نمایی از فیلم سینمایی «دموکراسی تو روز روشن» روح الله زم

[ دو شنبه 20 تير 1390برچسب:, ] [ ] [ انسان زمینی ]

اکنون که بزرگیم چه دلتنگیم.

کوچک که بودیم چه دل های بزرگی داشتیم.

کاش دلهامون به بزرگی بچگی بود.

کاش همان کودکی بودیم که حرفهایش را از نگاهش می توان خواند.

کاش برای حرف زدن نیازی به صحبت کردن نداشتیم.

کاش برای حرف زدن فقط نگاه کافی بود.

کاش قلبها در چهره بود اما اکنون اگر فریاد هم بزنیم کسی نمی فهمد و دل خوش کرده ایم که سکوت کرده ایم.

سکوت پر بهتر از فریاد تو خالیست.

سکوتی را که یک نفر بفهمد بهتر از هزار فریادی است که هیچ کس نفهمد.

سکوتی که سرشار از ناگفته هاست.

ناگفته هایی که گفتنش یک درد و نگفتنش هزاران درد دارد.

 

 


دنیا را ببین...

بچه که بودیم از آسمان باران می آمد.

بزرگ شده ایم از چشمهایمان می آید!

بچه که بودیم همه چشمای خیسمون رو میدیدن. بزرگ شدیم هیچکی نمیبینه!

بچه که بودیم تو جمع گریه می کردیم. بزرگ شدیم تو خلوت بچه بودیم!

راحت دلمون نمی شکست بزرگ شدیم خیلی آسون دلمون می شکنه.

بچه که بودیم همه رو ۱۰ تا دوست داشتیم بزرگ که شدیم بعضی ها رو هیچی بعضی هارو کم و بعضی ها رو بی نهایت دوست داریم.

بچه که بودیم قضاوت نمی کردیم و همه یکسان بودن بزرگ که شدیم قضاوتهای درست و غلط باعث شد که اندازه دوست داشتنمون تغییر کنه.


کاش هنوزم همه رو به اندازه همون بچگی ۱۰ تا دوست داشتیم.

بچه که بودیم اگه با کسی دعوا میکردیم ۱ ساعت بعد از یادمون می رفت.

بزرگ که شدیم گاهی دعواهامون سالها تو یادمون مونده و آشتی نمی کنیم.

بچه که بودیم گاهی با یه تیکه نخ سرگرم می شدیم.

بزرگ که شدیم حتی ۱۰۰ تا کلاف نخم سرگرممون نمیکنه!

بچه که بودیم بزرگترین آرزومون داشتن کوچکترین چیز بود.

بزرگ که شدیم کوچکترین آرزومون داشتن بزرگترین چیزه!

بچه که بودیم آرزومون بزرگ شدن بود!

بزرگ که شدیم حسرت برگشتن به بچگی رو داریم!

بچه که بودیم تو بازیهامون همش ادای بزرگ ترها رو در می آوردیم.

بزرگ که شدیم همش تو خیالمون بر می گردیم به بچگی.

بچه که بودیم درد دل ها را به هزار ناله می گفتیم همه می فهمیدند.

بزرگ شده ایم درد دل را به صد زبان به کسی می گوییم... هیچ کس نمی فهمد.

بچه که بودیم دوستیامون تا نداشت.

بزرگ که شدیم همه دوستیامون تا داره.

بچه که بودیم بچه بودیم بزرگ که شدیم بزرگ که نشدیم هیچ دیگه همون بچه هم نیستیم

 

[ دو شنبه 20 تير 1390برچسب:, ] [ ] [ انسان زمینی ]

پس از سالها تلاش برای ایجاد قوانین شطرنج سه نفره بالاخره این قوانین ایجاد شد و هم اکنون سه نفر میتوانند با هم شطرنج بازی کنند .


دادنا: این شطرنج به صورتی است که هر نفر میتواند به طور هم زمان با دو نفر دیگر رقابت کند یا با چینش خاص مهره هایش از مهره های  رقیب به نفع خودش و یا علیه مهره های دیگری استفاده کند .

 


 

منبع: دادنا

[ دو شنبه 20 تير 1390برچسب:, ] [ ] [ انسان زمینی ]

تصور کنید یک روز رفته‌اید میوه‌فروشی و می‌گویید: «ببخشید آقا میوه کاج دارید؟»
صاحب مغازه، یک نگاه میوه فروش اندر مشتری‌نما به شما می‌اندازد و توی دلش می‌گوید:«لابد بچگی‌هایش زیاد کارتون بنر و رامکال می‌دیده!»جوابتان را نمی‌دهد.
شما توی دلتان می‌گویید:«چرا این‌جوری نگاه کرد؟ نکند چشم‌هایش همیشه همین‌جوری‌ است!» ولی نه؛ او به طرز عجیبی شما را نگاه کرد چون مثل خیلی‌های دیگر نمی‌داند که میوه کاج هم خوراکی است و خواص زیادی دارد… البته بنی آدم معمولاً دانه این میوه را ابتیاع می‌کنند!

 

- رومیان باستان برای تهیه یک نوع کیک به نام«کیک مسطح» از دانه کاج استفاده می‌کردند.حالا نواد‌گان آنها روی بعضی از پیتزاهایشان کمی از آن می‌ریزند.

 

دانه کاج، در رژیم غذایی بسیاری از مردم دنیا جایگاه ویژه‌ای دارد.مثلاً یک غذای لبنانی به نام «قبه» از گوشت گوسفند، گندم پرک و دانه کاج درست می‌شود.

 

- «دانه کاج بخورید،لاغر شوید»

 

نگران نباشید….این یک شعار نیست، یا یک آگهی دیمی در یک رسانه زرد! این حرفی‌است که دانشمندان علم تغذیه و گیاه‌شناسی می‌زنند و برایش دلیل هم دارند. دانه کاج منبع سرشاری از «اسید پینولئیک» است که با تحریک هورمون ها باعث کاهش اشتها می‌شود.

 

- منیزیم موجود در دانه کاج،جذب کلسیم را در بدن افزایش می‌دهد و استحکام دندان‌ها و استخوان‌ها را زیاد می‌کند.در ضمن منیزیم به اتفاق پتاسیم موجود در این دانه، باعث حفظ سلامت قلب و تنظیم فشار خون هم می‌شود.

 

 

 

 

- فیبر دانه کاج،کار روده ها را آسان‌تر می‌کند.

- میوه کاج سرشار از ویتامین‌های A،B،D و E است که بی زحمت خودتان تحقیق کنید و ببینید این ویتامین‌ها چه خواصی دارند!

- بخور روغن میوه کاج و آب برای رفع سرماخوردگی مفید است.

راستی، یادم رفت بگویم اصلاً این میوه چه شکلی هست!میوه مذکور،همان مخروط چوبی خشک و قهوه ای رنگ است که پولک پولک است و دانه ها بین پولک‌های بازش قرار گرفته‌اند.به خاطر همین شکل قرار گرفتن دانه‌ها، در تقسیمات گیاه‌شناسی، کاج جزو خانواده بازدانگان است که از قدیمی‌ترین گیاهان روی کره زمین هستند.

[ دو شنبه 20 تير 1390برچسب:, ] [ ] [ انسان زمینی ]
[ دو شنبه 20 تير 1390برچسب:, ] [ ] [ انسان زمینی ]

یه مشت نمک”
روزی شاگرد یه راهب پیر هندو از او خواست که واسش یه درس بیاد موندی بده . راهب از شاگردش خواست کیسه نمک رو بیاره پیشش ، بعد یه مشت از اون نمک رو داخل لیوان نیمه پری ریخت و از او خواست اون آب رو سر بکشه . شاگرد فقط تونست یه جرعه کوچک از آب داخل لیوان رو بخوره  ، اونم بزحمت .
استادپرسید : ” مزه اش چطور بود ؟ ”
شاگردپاسخ داد : ” بد جوری شور و تنده ، اصلا نمیشه خوردش ”
پیرهندواز شاگردش خواست یه مشت نمک برداره و اونو همراهی کنه  .
رفتند تا رسیدن کنار دریاچه . استاد از او خواست تا  نمکها  رو داخل دریاچه بریزه ، بعد یه لیوان آب از دریاچه برداشت و داد دست شاگرد و ازش خواست اونو بنوشه .  شاگرد براحتی تمام آب داخل لیوان رو سر کشید .
استاداینبارهم از او مزه  آب داخل لیوان رو پرسید. شاگرد پاسخ داد : ” کاملا معمولی بود . ”
پیرهندو گفت : ” رنجها و سختیهائی که انسان در طول زندگی با آنها روبرو میشه همچون یه مشت نمکه  و اما این روح و قدرت پذیرش انسانه که هر چه بزرگتر و وسیعتر بشه ،  میتونه بار اون همه رنج و اندوه  رو براحتی تحمل کنه ، بنابراین سعی کن یه دریا باشی تا یه لیوان آب .”

 

“دیدار با خدا”
روزی روزگاری زنی در کلبه ­ای کوچک زندگی می­کرد. این زن همیشه با خداوند صحبت می­کرد و با او به راز و نیاز می­پرداخت.. روزی خداوند پس از سال­ها با زن صحبت کرد و به زن قول داد که آن روز به دیدار او بیاید. زن از شادمانی فریاد کشید، کلبه ­اش را آماده کرد و خود را آراست و در انتظار آمدن خداوند نشست! چند ساعت بعد در کلبه او به صدا درآمد! زن با شادمانی به استقبال رفت اما به جز گدایی مفلوک که با لباس­های مندرس و پاره ­اش پشت در ایستاده بود، کسی آنجا نبود! زن نگاهی غضب­ آلود به مرد گدا انداخت و با عصبانیت در را به روی او بست. دوباره به خانه رفت و دوباره به انتظار نشست!
ساعتی بعد باز هم کسی به دیدار زن آمد. زن با امیدواری بیشتری در را باز کرد. اما این بار هم فقط پسر بچه­ ای پشت در بود. پسرک لباس کهنه ­ای به تن داشت، بدن نحیفش از سرما می ­لرزید و رنگش از گرسنگی و خستگی سفید شده بود. صورتش سیاه و زخمی بود و امیدوارانه به زن نگاه می­کرد! زن با دیدن او بیشتر از پیش عصبانی شد و در را محکم به چهار چوبش کوبید. و دوباره منتظر خداوند شد.
خورشید غروب کرده بود که بار دیگر در خانه زن به صدا درآمد. زن پیش رفت و در را باز کرد…
پیرزنی گوژپشت و خمیده که به کمک تکه چوبی روی پاهایش ایستاده بود، پشت در بود. پاهای پیرزن تحمل نگه­داشتن بدن نحیفش را نداشت. و دستانش از فرط پیری به لرزش درآمده بود. زن که از این همه انتظار خسته شده بود، این بار نیز در را به روی پیرزن بست!
شب هنگام زن دوباره با خداوند صحبت کرد و از او گلایه کرد که چرا به وعده اش عمل نکرده است!؟
آنگاه خداوند پاسخ گفت:
ـ من سه بار به در خانه تو آمدم، اما تو مرا به خانه ­ات راه ندادی!

“با خدا”
شبی در خواب دیدم مرا می‌خوانند، راهی شدم، به دری رسیدم، به آرامی در خانه را کوبیدم.

ندا آمد: درون آی.

گفتم: به چه روی؟

گفت: برای آنچه نمی‌دانی.

هراسان پرسیدم: برای چو منی هم زمانی هست؟

پاسخ رسید: تا ابدیت

تردیدی نبود، خانه، خانه خداوندی بود، آری تنها اوست که ابدی و جاوید است.

پرسیدم: بار الهی چه عملی از بندگانت بیش از همه تو را به تعجب وا می‌دارد؟

پاسخ آمد: اینکه شما تمام کودکی خود را در آرزوی بزرگ شدن به سر می‌برید و دوران پس از آن در حسرت بازگشت به کودکی می‌گذرانید.

اینکه شما سلامتی خود را فدای مال‌اندوزی می‌کنید و سپس تمام دارایی خود را صرف بازیابی سلامتی می‌نمایید.

اینکه شما به قدری نگران آینده‌اید که حال را فراموش می‌کنید، در حالی که نه حال را دارید و نه آینده را.

این که شما طوری زندگی می‌کنید که گویی هرگز نخواهید مرد و چنان گورهای شما را گرد و غبار فراموشی در بر می‌گیرد که گویی هرگز زنده نبوده‌اید.

سکوت کردم و اندیشیدم،

در خانه چنین گشوده، چه می‌‌طلبیدم؟ بلی، آموختن.

پرسیدم: چه بیاموزم؟

پاسخ آمد: بیاموزید که مجروح کردن قلب دیگران بیش از دقایقی طول نمی‌کشد ولی برای التیام بخشیدن آن به سالها وقت نیاز است.

بیاموزید که هرگز نمی‌توانید کسی را مجبور نمایید تا شما را دوست داشته باشد، زیرا عشق و علاقه دیگران نسبت به شما آینه‌ای از کردار و اخلاق خود شماست .

بیاموزید که هرگز خود را با دیگران مقایسه نکیند، از آنجایی که هر یک از شما به تنهایی و بر حسب شایستگی‌های خود مورد قضاوت و داوری ما قرار می‌گیرد.

بیاموزید که دوستان واقعی شما کسانی هستند که با ضعف‌ها و نقصان‌های شما آشنایند ولیکن شما را همانگونه که هستید و دوست دارند.

بیاموزید که داشتن چیزهای قیمتی و نفیس به زندگی شما بها نمی‌دهد، بلکه آنچه با ارزش است بودن افراد بیشتر در زندگی شماست.

بیاموزید که دیگران را در برابر خطا و بی‌مهری که نسبت به شما روا می‌دارند مورد بخشش خود قرار دهید و این عمل را با ممارست در خود تقویت نمایید.

بیاموزید که که دونفر می‌توانند به چیزی یکسان نگاه کنند ولی برداشت آن دو هیچگاه یکسان نخواهد بود.

بیاموزید که در برابر خطای خود فقط به عفو و بخشش دیگران بسنده نکنید، تنها هنگامی که مورد آمرزش وجدان خود قرار گرفتید، راضی و خشنود باشید.

بیاموزید که توانگر کسی نیست که بیشتر دارد بلکه آنکه خواسته‌های کمتری دارد.

به خاطر داشته باشید که مردم گفته‌های شما را فراموش می‌کنند، مردم اعمال شما را نیز از یاد خواهند برد ولی، هرگز احساس تو را نسبت به خویش از خاطر نخواهند زدود.

[ دو شنبه 20 تير 1390برچسب:, ] [ ] [ انسان زمینی ]

نرگس محمدی متولد نهم فروردین در تهران ، همزمان با تحصیل در دانشگاه در رشته پرستاری در کلاس‌های بازیگری کارنامه شرکت کردم و از آنجا برای بازی در فیلم “مرگ یک پینوکیو” معرفی و انتخاب شدم .همچنین نرگس محمدی پس از در فیلم “مرگ یک پینوکیو” حدود یک سال در تئاتر فعالیت کرده است که در همین مدت موفق شد جایزه بهترین بازیگر زن را از جشنواره «ماه» حوزه هنری دریافت کند.
 

عکس زیبای نرگس محمدی (ستایش) با مادرش

[ دو شنبه 20 تير 1390برچسب:, ] [ ] [ انسان زمینی ]

«کمال الملک» در سفری که به همراه ناصر الدین شاه به این روستا داشته است، تابلویی از این دهکده نقاشی کرده که در حال حاضر در کاخ موزه صاحبقرانیه قرار دارد.

به گزارش برنا، بدون شک این روستا از زیباترین مناطقی است که تا به حال و در همه عمرتان دیده اید. روستای 4 هزار ساله ای که همه زیبایی هایش را جایی میان دره های البرز مرکزی در جنوب دریای خزر و میان کوه ها پنهان کرده است و خودش را تنها به کسانی نشان می دهد که به سراغش می روند.

روستایی که فرهنگسرا و موزه مردم شناسی دارد و اهالی می گویند هرگز دزد نداشته است. روستایی که عده ای می گویند گذرگاه رستم قهرمان شاهنامه فردوسی بوده است. در خانه ها حتی در 9 ماه از سال که خالی ازسکنه است باز است. مردم این روستا در مهمان نوازی شهره اند و جمعیت روستا در ماه های گرم سال بیشتر از ماه‌های سرد سال است.


روستای کندلوس در منطقه کجور نوشهر در استان مازندارن قرار دارد و یکی از روستاهای دارای بافت ارزشمند و از مناطق نمونه گردشگری کشور است.

خانه های قدیمی با نمایی از چوب، سقف های چوبی، پنجره های کوچک زیبا، دیوارهای کاه گلی و کوچه های سنگ فرش شده، چشمه های آب معدنی و نهرهای جاری نمای روستای کندلوس را می سازند.


موزه مردم شناسی این روستا دارای آثار ارزشمندی است که آن را از سایر موزه های کشور مسثتنی می سازد. این مجموعه برای زنده نگاه داشتن فرهنگ، هنر و سنت های زیبای مردم کجور تاسیس شده است.



دهکده توریستی کندلوس در منطقه كجور مازندران تمدن های بسیاری را در دورهای مختلف تاریخی به خود دیده است. در این دهکده آثاری از تمدن قبل از میلاد، تمدن ایران قبل از اسلام و تمدن ایران بعد از اسلام دیده شده است.زنان کندلوسی جاجیم، جوراب، دستكش و بلوز پشمی می بافند، گندم آسیاب می کنند، سبزی خوردن می کارند، شیر گاوها را می دوشند و هیزم می شکنند.


برای رسیدن به موزه دهکده باید از میان كوچه های باریك و سنگفرش روستا بگذرید.
البته در این مسیر حتما زمانی را صرف دیدن خانه های منحصر به فرد و سرشار از خاطره و تاریخ این روستا می کنید.


اگر به کندلوس سفر کردید حتما به موزه گیاهان دارویی این روستای ارزشمند سر بزنید. مجموعه کشاورزی که به کار كشت، تولید و بسته بندی گیاهان اصلی دارویی، معطر و روغن های گیاهی مشغول است.اهمیت این مجموعه جدا از این موارد به دلیل کاشت گیاه ژنتیک های ارزشمند درآن است.مردم روستای کندلوس، به زبان مازندرانی ( کجوری)حرف می زنند.


" کمال الملک " در سفری که به همراه ناصر الدین شاه به این روستا داشته است، تابلویی از این دهکده نقاشی کرده است که در حال حاضر در" کاخ موزه صاحبقرانیه " قرار دارد.برای رسیدن به این روستا از مسیر کندوان حرکت کنید، این مسیر در کیلومتر 25 جاده چالوس به کرج بعد از عبور از دوراهی کجور و طی کردن مسافتی در حدود 35 کیلومتر به دهکده کندلوس می رسد.


۷ كیلومتر بعد از مرزن آباد به دوراهی كجور می رسید، در این راه فرعی بعد از طی کردن حدود ۴۲كیلومتر مسیر كوهستانی به روستای كندلوس می رسید.
 

[ دو شنبه 20 تير 1390برچسب:, ] [ ] [ انسان زمینی ]

 

1


کاش خداوند هيچ وقت به کلمات غرور و عشق و دروغ فکر نميکر که تا هيچ وقت هيچ عاشقی به خاطر غرورش به عشقش دروغ بگه !

 

2

ياد گرفتم که عشق با تمام عظمتش 3-2 ماه بيشتر زنده نيست ياد گرفتم که عشق يعني فاصله و فاصله يعني 2 خط موازي که هيچگاه به هم نمي رسند ياد گرفتم در عشق هيچکس به اندازه خودت وفادار نيست و ياد گرفتم هر چه عاشق تري ، تنهاتري!

 
3

عاشق كسي باش كه لايق عشقت باشد نه تشنه عشقت . چون تشنه يه روز سيراب مي شه !

4

اگه فکر میکنی که رفتنت باعث شکستنم میشه ؛ اگه فکرمیکنی که بعد ازرفتنت اشک میریزم ؛ اگه فکرمیکنی که بانبودنت لحظه هام خالی میشن؛ اگه فکرمیکنی که هرلحظه دلم برات تنگ میشه؛ اگه فکرمیگنی که بی تومیمیرم؛ درست فکرمیکنی تو که میدونی نبودنت رو تاب نمیارم پس بــــــــــــــــــــــــ ــــــــــمــون !

5

می بخشمت بخاطر تمام خنده هایی که از صورتم گرفتی...بخاطر تمام خنده هایی که به صورتم نشاندی نمی بخشمت به خاطر دلی که برایم شکستی...بخاطر احساسی که برایم پرپر کردی...نمی بخشمت بخاطر زخمی که بر وجودم نشاندی...بخاطر نمکی که بر زخمم گذاشتی...و می بخشمت بخاطر عشقی که بر قلبم حک کردی !

6

ز باغ خاطراتم هرگز نخواهی رفت ومن هرگز نخواهم برد از یاد نگاه مهربانت را !

7

عشق از دوستی پرسید : تفاوت من وتو در چیه ؟ دوستی گفت : من دیگران را باسلامی آشنا می کنم و تو با نگاهی . من آنها را با دروغ جدا می کنم و تو با مرگ !
 
8

درشیرینی بوسه غرق بودیم ... که ناگهان شوری اشک رابر لبانم احساس کردم وفهمیدم که این بوسه جدایی است.
 
9

می خوام به کسی که خودش می دونه کیه بگم: دوستت دارم! با تمام نا مهربونیات با تمام....بازم دوستت دارم !

10

الهي بميرم سياه پوشت کنم نه آنکه بمانم و فراموشت کنم !
 

11

عشق دروغی بود که در تمام این سال ها باورش داشتم و چه تاوان سنگینی داشت همین اشتباه کوچک !

12

الهي بميرم سياه پوشت کنم نه آنکه بمانم و فراموشت کنم !


 

 

[ دو شنبه 20 تير 1390برچسب:, ] [ ] [ انسان زمینی ]

مراحل درس خواندن

[ یک شنبه 19 تير 1390برچسب:, ] [ ] [ انسان زمینی ]

امضا گرفتن
 
 

[ یک شنبه 19 تير 1390برچسب:, ] [ ] [ انسان زمینی ]

نوشته روی عکس :

السلام علیک یا سلطان ابراهیم یا امامزاده سلطان ابراهیم
اول سلامتی پدر و مادرم
دوم اینکه تربیت معلم سال اول یعنی سال 88 من و سارا قبول بشویم سال سوم متوسطه شاگرد اول شوم و معدل کتبی ام بالاتر از 18 باشد
آرزوی پدر و مادرم را که دوست دارند پسر داشته باشند برآورده کن
دعای کوثر را مستجاب کن
خاله فخری و الهام و عمه اکرم را خوشبخت کن ازدواج کنند
آرزوی محسن را بر آورده کن
مادرم را شفا بده
زندگی پدر و مادر بزرگم را سر و سامان بده
به مصطفی کمک کن که دانشگاه هر رشته ایی که می خواهد قبول شود
عاطفه فائزه و زینب در درس موفق باشند و در آینده کاره ایی شوند
یا سلطان ابراهیم دعاهای : دایی مالک -ابوذر -رسول سلطان مادر بزرگ و پدر بزرگهایم- زیبا -حکمت -علی- کرامت- ولی -صالح -مژگان -شیما- لیلا- اکرم- فرخنده -رعنا- مرضیه -مریم- زهرا- بصیر- مرضیه- صدیقه-- ساهره -بهاره- سیمین -صدرا -سیما -شمایل -صفیه -خاور- مینا- عمه شاه گلی کسری- فروزان -معصومه -عمومحسن- دایی صادق -هما- اکرم را هم مستجاب بفرما !!!!!!!!!!!!!!!!!!


پی نوشت : خدا رو صد هزار مرتبه شکر که اسکناس 1000 تومنی نبود !

[ یک شنبه 19 تير 1390برچسب:, ] [ ] [ انسان زمینی ]

 

خانم ها حالشو ببرند... dancing

با عذرخواهی از انگشت شمار مردان متفاوت :32:

طنز ه هاااااااااااااااااااااااااااااااا...! :1r0n6:

 

زن خودش را خوشگل میکند چون خوب فهمیده که چشم مرد تکامل یافته تر از عقل اوست. دوریس ری

 


هر زنی از سر هر مردی زیاد است. ژان پل سارتر


مردها جنگ را دوست دارند چون بخاطر جنگ ظاهری جدی پیدا میکنند و این تنها چیزیست که نمیگذارد زنها بهشان بخندند. جان رابرت فاولز

 

 

خداوند مردان را نیرومندتر آفریده است'اما نه لزوما باهوشتر.او به زنان فراست و زنانگی داده است و اگر این دو با هم خوب بکار روند میتواند مغز هر مردی را که تا بحال دیده ام مختل کند. فرا فاوست

زنان از مردان عاقلترند.چون که کمتر میدانند و بیشتر میفهمند. جیمز تربر

مردها همه مانند هم هستند فقط چهره هایشان با هم فرق دارد تا بتوان آنها را از هم تشخیص داد

یک مرد عبارت است از کلیه ادا و اطوارهای گذشته و امروزش. الکسی کارلایل

 


هیچ فكر كردی چرا خدا مرد را قبل از زن خلق كرد ؟ خب معلومه  قبل از خلق هر شاهكاری یك چركنویس هم لازمه

اگر زنان در مورد شخصیت مردان کمی نکته سنج باشند'هیچگاه تن به ازدواج نخواهند داد
. جورج برنارد شاو

بنی اسراییل 40 سال در بیابان سرگردان بودند.مردها حتی در آن زمان هم مسیر را نمی پرسیدند. ناشناس


عوض کردن شوهر فقط عوض کردن مشکل است. کاتلین نوریس

مرد نثر آفرینش است و زن شعر آن. ناپلئون

بسیاری از مردان باهوش زن کودنی دارند'اما به ندرت زن باهوشی پیدا میشود که شوهر کودنی داشته باشد.اریکا یونگ


هر زنی برای شناخت مردان کافیست یکی از آنها را خوب بشناسد.ولی یک مرد حتی اگر با تمام زنها آشنا باشد یکی از آنها را هم خوب نمی شناسد. هلن رولند


همه ی مردها بد نیستند.بدتر و بدترین هم دارند. ناشناس


خدا مرد را آفرید ولی اگر من بودم بهترش را می آفریدم. ارنا بمبک


در طول تاریخ نمی توانید مردی را بیابید که اسیر زن نشده باشد. ضرب المثل هندی


مامانم به من گفت:تنها دلیل وجود مردها برای چمن زنی و پنچر گیری اتومبیل است. تیم آلن


افکار مردان اوج میگیرد و بالا میرود'همسطح زنانی که با آنها معاشرت میکنند.الکساندر دوما


بهترین مردان بزرگ همواره بدترین شوهرانند. کریستوفر مارلو



چرا مردان زنان باهوش را دوست دارند؟
بخاطر اینکه دو قطب غیر همنام همدیگر را می ربایند. کتی لت


مردی بزرگ است که معایبش قابل شمارش باشد.ضرب المثل آمریکایی



شما مردها را چه میشود؟دیدن یک موی بولوند شما را 3 پله از نردبان تکامل پایین می آورد. ناشناس


اگر میخواهی فقط حرف کاری زده شود از مرد بخواه و اگر میخواهی آن کار انجام شود از زن بخواه. مارگارت تاچر


اگر در دنیا یک زن بد باشد همه ی مردها تصور می کنند زن آنهاست. ضرب المثل روسی



مردها بچه هایی ریشو هستند. توفیق


تنها یکی از 1000 مرد رهبر مردان دیگر می شود .999نفر دیگر دنباله رو زنهایشان هستند. گروچو مارکس



مردها خود را در رانندگی بسیار برتر از زنان می دانند در حالیکه آقایان 87% تصادفات رانندگی را مرتکب می شوند و شرکتهای بیمه از این که به زنها خسارت نمی پردازند سود بسیاری می برند.ناشناس


او(مرد)مانند خروسی بود که تصور میکرد خورشید به این دلیل طلوع میکند که قوقو لی قوقوی او را بشنود. جورج الیوت

مردان از دو نوع خارج نیستند;یا روی سرشان خالیست یا توی سرشان.توفیق

من خواهان سه چیز در یک مرد هستم:ملاحت – شجاعت – وبلاهت. دوروتی پارکر


عاقلترین مردان دچار اشتباه شده اند و زنان آنها را فریفته اند ولی همچنان ادعا میکنند که زن عاقل نیست. جان میلتون


مردها مثل نوزاد هستند..... توی اولین نگاه شیرین و با مزه هستند اما خیلی زود از تمیز کردن و مراقبت از آنها خسته میشید. ناشناس

مردها مثل ماشین چمن زنی هستند..... به سختی روشن میشن و راه میفتن , موقع کار کردن حسابی سروصدا راه می اندازند و نیمی از اوقات هم اصلا کار نمی کنند.ناشناس

 

:kap:

:kap:

:thankyou:

 

[ یک شنبه 19 تير 1390برچسب:, ] [ ] [ انسان زمینی ]

سیر تکامل آقا پسرها 

سن ۱۴ سالگی : تازه توی این سن، هر رو از بر تشخیص میدن . اول بدبختی
سن ۱۵ سالگی : یاد می گیرن که توی خیابون به مردم نگاه کنن … از قیافه خودشون بدشون می یاد
سن ۱۶ سالگی : توی این سن اصولا راه نمیرن، تکنو می زنن … حرف هم نمی زنن ، داد می زنن … با راکت تنیس هم گیتار می زنن
سن ۱۷ سالگی : یه کمی مثلا آدم میشن … فقط شعرهاشون و بلند بلند می خونن … یادش به خیر اون روزها که تکنو نبود راک ن رول می خوندن
سن ۱۸ سالگی : هر کی رو می بینن تا پس فردا عاشقش میشن … آخ آخ …آهنگ های داریوش مثل چسب دو قلو بهشون می چسبه
سن ۱۹ سالگی : دوست دارن ده تا رو در آن واحد داشته باشن … تیز میشن … ابی گوش میدن
سن ۲۰ سالگی : از همه شون رو دست می خورن …ستار گوش میدن که نفهمن چی شده
سن ۲۱ سالگی : زندگی رو چیزی غیر از این بچه بازیها می بینن … مثلا عاقل می شن
سن ۲۲ سالگی : نه می فهمن که زندگی همش عشقه … دنبال یه آدم حسابی می گردن
سن ۲۳ سالگی : یکی رو پیدا میکنن اما مرموز میشن … دیدشون عوض می شه
سن ۲۴ سالگی : نه… اون با یه نفر دیگه هم دوسته …اصلا لیاقت عشق منو نداشت
سن ۲۵ سالگی : عشق سیخی چند؟ … طرف باید باباش پولدار باشه… حالا خوشگل هم باشه بد نیست
سن ۲۶ سالگی : این یکی دیگه همونیه که همهء عمر می خواستم … افتخار میدین غلامتون باشم ؟
سن ۲۷ سالگی : آخیش
سن ۲۸ سالگی : کاش قلم پام می شکست و خواستگاری تو نمیومدم



سیر تکامل دختر خانمها 

سن ۱۴ سالگی : تا پارسال هر کی بهشون می گفت چطوری؟ میگفتن … خوبم مرسی … حالا میگن مرسی خوبم
سن ۱۵ سالگی : هر کی بهشون بگه سلام … میگن علیک سلام … نقاشیشون بهتر میشه » بتونه کاری و رنگ آمیزی
سن ۱۶ سالگی : یعنی یه عاشق واقعیند … فردا صبح هم میخوان خودکشی کنن … شوخی هم ندارن
سن ۱۷ سالگی : نشستن و اشک می ریزن … بهشون بی وفایی شده … کوران حوادث
سن ۱۸ سالگی : دیگه اصلا عشق بی عشق … توی خیابون جلوی پاشون رو هم نگاه نمی کنن
سن ۱۹ سالگی : از بی توجهی یه نفر رنج می برن … فکر می کنن اون یه آدم به تمام معناست
سن ۲۰ سالگی : نه , نه … اون منو نمی خواست آخرش منو یه کور و کچلی می گیره … می دونم
سن ۲۱ سالگی : فقط سن ۲۷-۲۸ سالگی قصد ازدواج دارن ، فقط
سن ۲۲ سالگی : خوش تیپ باشه ، پولدار باشه ، تحصیلکرده باشه ، قد بلند باشه ، خوش لباس باشه … آخ که چی نباشه
سن ۲۳ سالگی : همهء خواستگارا رو رد می کنن
سن ۲۴ سالگی : زیاد مهم نیست که چه ریختییه یا چقدر پول داره ، فقط شجاع باشه ، ما رو به اون چیزی که نرسیدیم برسونه
سن ۲۵ سالگی : اااااااه ، پس چرا دیگه هیچکی نمی یاد… هر کن میخواد باشه ، باشه
سن ۲۶ سالگی : یه نفر می یاد ، همین خوبه ، بله
سن ۲۷ سالگی : آخیش
سن ۲۸ سالگی : کاش قلم پات می شکست و خواستگاری من نمیومدی

 

[ یک شنبه 19 تير 1390برچسب:, ] [ ] [ انسان زمینی ]

 

 

 

زمان آشنایی : مرد رویا هام.

زمان نامزدی: عشقم.

زمان ازدواج: هم نفسم.

بعد از 1 ماه: جان دلم.

بعد از 2 ماه: سایه سرم.

بعد از 3 ماه: شوهرم.

بعد از 1 سال: آقا بالا سر.

بعد از 2 سال: بخور بخواب.

بعد از 3 سال: نره غول!

بعد از 4 سال: لندهور!!

بعد از 5 سال: مرتیكه نفهم بی شعور ...!!

مفت خور نمك به حروم بی چشم و رو...!!!
 

 

[ یک شنبه 19 تير 1390برچسب:, ] [ ] [ انسان زمینی ]

 

تو مراسم و مهمانی ها به محض اینکه اعلام رفتن کنیم، خداحافظی ها از همون کف زمین که نشستیم شروع میشه و تا چشم کار میکنه، تا جایی که همدیگه رو اندازه یه مورچه می بینیم، ادامه پیدا میکنه:

خب احمد آقا ، صغرا خانم!

“خیلی زحمت دادیم، با اجازه تون از حضورتون مرخص میشیم.”

با گفتن یه همچین جمله ای، تراژدی سریال یانگوم وار خداحافظی شروع می شه. بیشتر از چهل بار توی خونه یارو خداحافظی می کنیم. حالا حساب کنید مثلا ۶ نفر آدم اومدن مهمونی و حالا دارن می رن بیرون. به طور مستمر و بی وقفه همه می گن:

«خداحافظ»

صاحب خونه بدبخت، پس از کلی پذیرایی و دولا و راست شدن حالا باید به اتفاق اهل و عیال بره دنبال مهمون ها، مستمراً جواب خداحافظیه اونا رو بده:

“خداحافظ ، خداحافظ ، خداحافظ ، قربون شما ، خداحافظ ، خداحافظ ، ببخشید بد گذشت، خداحافظ ، خداحافظ…”

حالا اومدن دم در:

” … خب اصغر آقا ببخشید مزاحم شدیم ، تو رو خدا شما هم یه شب تشریف بیارین.

“خداحافظ ، خداحافظ ، چشم، حتماً مزاحم میشیم، سلام برسونین ، خداحافظ ، خداحافظ…”

توی این دسته اگر تعداد خانم ها از دو نفر بیشتر باشه که دیگه واویلاست. تازه دم در خونه یادشون می افته دستور پختن قورمه سبزی و رنگ موها و آخرین خریدها و جدیدترین دکوراسیون رو به هم بگن و تو تمام این مدت صدای دلنشین «خداحافظ ، خداحافظ» مرتباً به گوش می رسه.

حالا همه سوار ماشین شدن و سرنشینان از چهار طرف ماشین تا کمر بیرون اومدن و دارن دست تکون می دن:

“خداحافظ ، خداحافظ ، خداحافظ “

راننده هم برای عرض ارادت اون موقع شب ۵ تا ۶ بوق به معنی «خداحافظ» برای بدرقه کنندگان میزنه.

حالا دیگه ماشین رسیده ته کوچه و این بار دیگه فریاد می زنن:

“خداحافـــــــــــــظ ، خداحافـــــــــــــــظ ، خداحافـــــــــــــظ…”

آخه یکی نیست بگه مگه میخواین برین کره مریخ که دل نمی کنین از هم!؟

تازه جالب تر فردا ساعت ۱۱ صبح یکی از خانم هایی که دیشب مهمون بوده زنگ میزنه به صغرا خانم و میگه:

“صغرا جون ممنون بخاطر پذیرایی دیشب؛ والله زنگ زدم بگم دیشب این بچه ها حواسم رو پرت کردن یادم رفت ازت خداحافظی کنم!!!”

 

[ یک شنبه 19 تير 1390برچسب:, ] [ ] [ انسان زمینی ]

 

 دخترها:

1- توي ماهيتابه روغن ميريزن

2- اجاق گاز زير ماهيتابه رو روشن ميكنن

3- تخم مرغها رو ميشكنن و همراه نمك توي ماهيتابه ميريزن

4- چند دقيقه بعد نيمروي آماده رو نوش جان ميكنن

 

پسرها:

1- توي كابينتهاي بالايي آشپزخونه دنبال ماهيتابه ميگردن

2- توي كابينتهاي پاييني دنبال ماهيتابه ميگردن و بلاخره پيداش ميكنن

3- ماهيتابه رو روي اجاق گاز ميذارن

4- توي ماهيتابه روغن ميريزن

5- توي يخچال دنبال تخم مرغ ميگردن

6- يه دونه تخم مرغ پيدا ميكنن

7- چند تا فحش ميدن

8- دنبال كبريت ميگردن

9- با فندك اجاق گاز رو روشن ميكنن و بوي سركه همراه دود آشپزخونه رو بر ميداره

10- ماهيتابه رو ميشورن (بگو چرا روغنش بوي ترشي ميداد!)

11- ماهيتابه رو روي اجاق گاز ميذارن و توش روغن واقعي ميريزن

12- تخم مرغي كه از روي كابينت سر خورده و كف آشپزخونه پهن شده رو با دستمال پاك ميكنن

13- چند تا فحش ميدن و لباس ميپوشن

14- ميرن سراغ بقالي سر كوچه و 20 تا تخم مرغ ميخرن و برميگردن

15- تلويزيون رو روشن ميكنن و صداش رو بلند ميكنن

16- روغن سوخته رو ميريزن توي سطل و دوباره روغن توي ماهيتابه ميريزن

17- تخم مرغها رو ميشكنن و توي ماهيتابه ميريزن

18- دنبال نمكدون ميگردن

19- نمكدون خالي رو پيدا ميكنن و چند تا فحش ميدن

20- دنبال كيسهء نمك ميگردن و بلاخره پيداش ميكنن

21- نمكدون رو پر از نمك ميكنن

22- صداي گزارشگر فوتبال رو ميشنون و ميدون جلوي تلويزيون

23- نمكدون رو روي ميز ميذارن و محو تماشاي فوتبال ميشن

24- بوي سوختگي رو استشمام ميكنن و ميدون توي آشپزخونه

25- چند تا فحش ميدن و تخم مرغهاي سوخته رو توي سطل ميريزن

26- توي ماهيتابه روغن و تخم مرغ ميريزن

27- با چنگال فلزي تخم مرغها رو هم ميزنن

28- صداي گــــــــــل رو از گزارشگر فوتبال ميشنون و ميدون جلوي تلويزيون

29- سريع برميگردن توي آشپزخونه

30- تخم مرغهايي كه با ذرات تفلون كنده شده توسط چنگال مخلوط شده رو توي سطل ميريزن

31- ماهيتابه رو ميندازن توي سينك

32- دنبال ظرفهاي مسي ميگردن

33- قابلمهء مسي رو روي اجاق گاز ميذارن و توش روغن و تخم مرغ ميريزن

34- چند دقيقه به تخم مرغها زل ميزنن

35- ياد نمك ميفتن و ميرن نمكدون رو از كنار تلويزيون برميدارن

36- چند ثانيه فوتبال تماشا ميكنن

37- ياد غذا ميفتن و ميدون توي آشپزخونه

38- روي باقيماندهء تخم مرغي كه كف آشپزخونه پهن شده بود ليز ميخورن

39- چند تا فحش ميدن و بلند ميشن

40- نمكدون شكسته رو توي سطل ميندازن

41- قابلمه رو برميدارن و بلافاصله ولش ميكنن

42- چند تا فحش ميدن و انگشتهاشون كه سوخته رو زير آب ميگيرن

43- با يه پارچهء تنظيف قابلمه رو برميدارن

44- پارچه رو كه توسط شعله آتيش گرفته زير پاشون خاموش ميكنن

45- نيمروي آماده رو جلوي تلويزيون ميخورن و چند تا فحش ميدن

 

[ یک شنبه 19 تير 1390برچسب:, ] [ ] [ انسان زمینی ]

ده تا از بهترين بهانه‌های دوست پسرها برای خلاص شدن از دست دوست دخترها و معنی واقعی اونها!

1- تو برای من مثل خواهر می‌مونی! (يعنی:خيلی زشتی!)

2- فاصله سني‌مون کمی زياده. (يعنی:خيلی زشتی!)

3- من به تو علاقه به «اونصورت» ندارم. (يعنی:خيلی زشتی!)

4- من الان توی موقعيت بدی از زندگيم هستم. (يعنی:خيلی زشتی!)

5- دوست دختر دارم. (يعنی:خيلی زشتی!)

6- من با خانمهای همکارم بيرون نمی‌رم. (يعنی:خيلی زشتی!)

7- تقصير تو نيست، تقصير منه! (يعنی:خيلی زشتی!)

8- من الان توجهم به کارمه! (يعنی:خيلی زشتی!)

9- من تصميم گرفتم مجرد بمونم. (يعنی:خيلی زشتی!)

10- بهتره فقط با هم دوست معمولی باشيم (يعنی: بطور وحشتناکی زشتی!!!!)

[ یک شنبه 19 تير 1390برچسب:, ] [ ] [ انسان زمینی ]

 

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

**

***

****

شیر دادن بچه ها

 

[ یک شنبه 19 تير 1390برچسب:, ] [ ] [ انسان زمینی ]

 

ميگن يه روز جبرئيل ميره پيش خدا گلايه ميکنه که: آخه خدا، اين چه وضعيه آخه؟ ما يک مشت ايرونی داريم توی بهشت که فکر ميکنن اومدن خونه باباشون! به جای لباس و ردای سفيد، همه شون لباس های مارک دار و آنچنانی ميخوان! هيچ کدومشون از بالهاشون استفاده نميکنن، ميگن بدون 'بنز' و 'ب ام و' جايی نميرن! اون بوق و کرنای من هم گم شده... يکی از همين ها دو ماه پيش قرض گرفت و رفت ديگه ازش خبری نشد!

آقا من خسته شدم از بس جلوی دروازه بهشت رو جارو زدم... امروز تميز ميکنم، فردا دوباره پر از پوست تخمه و هسته هندونه و پوست خربزه است! من حتی ديدم بعضيهاشون کاسبی هم ميکنن و حلقه های بالای سرشون رو به بقيه ميفروشن .
خدا ميگه: ای جبرئيل! ايرانيان هم مثل بقيه، فرزندان من هستند وبهشت به همه فرزندان من تعلق داره. اينها هم که گفتی، خيلی بد نسيت! برو يک زنگی به شيطان بزن تا بفهمی درد سرواقعی يعنی چی!!!


بهشت و جهنم


جبرئيل ميره زنگ ميزنه به جناب شيطان... دو سه بار ميره روی پيغامگير تا بالاخره شيطان نفس نفس زنان جواب ميده: جهنم، بفرماييد؟
جبرئيل ميگه: آقا سرت خيلی شلوغه انگار؟
شيطان آهی ميکشه و ميگه: نگو که دلم خونه... اين ايرونيها اشک منو در آوردن به خدا! شب و روز برام نگذاشتن! تا روم رو ميکنم اين طرف، اون طرف يه آتيشی به پا ميکنن! تا دو ماه پيش که اينجا هر روز چهارشنبه سوری بود و آتيش بازی!... حالا هم که... ای داد!!! آقا نکن! بهت ميگم نکن!!!

جبرئيل جان، من برم .... اينها دارن آتيش جهنم رو خاموش ميکنن که جاش کولر گازی نصب کنن!!

 

[ یک شنبه 19 تير 1390برچسب:, ] [ ] [ انسان زمینی ]

 


باران کوثری

باران کوثری

باران کوثری

باران کوثری

 

[ یک شنبه 19 تير 1390برچسب:, ] [ ] [ انسان زمینی ]

 

آقا خوابه

[ یک شنبه 19 تير 1390برچسب:, ] [ ] [ انسان زمینی ]
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 42 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

دلم تنگه کوچه های باريک خدا است، دلم تنگ صدای پروردگار است خدای خوبم من در کلبه فقیرانه خود چیزی دارم که تو در عرش کبریایی ات نداری ! من خدایی چون تو دارم و تو چون خودت نداری! تو رو از تو گدایی می کنم . خدا رو دوست دارم و میخوام فقط اون عشقم باشه سالها بدنبال گمشده ام میگشتم و حال میدانم او کیست امیدوارم هیچوقت بحال خود رهایم نکند...که بدون او هیچم هیچ.... و من دلم تنگ رحمت است، دلم تنگ لحظه ای فقط لحظه ی توبه و نيايش با خلوص پاک است. خدایا من اگر بد کنم تو را بندگان خوب فراوان است اما اگر تو مدارا نکنی و نبخشی مرا خدای دیگر کجاست؟
امکانات وب

دوستای امروز: 20
دوستای دیروز: 113
دوستای هفتمون : 133
دوستای یک ماهمون: 282
کل دوستایی که تا حالا اومدن: 70474
نوشته های یک انسان زمینی: 207
یادگاری دوستان: 190
دوستای زنده: 1

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت